Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hafjelinger schreef:Ah bij ons ging het anders. Wij kregen een brief met ja of nee.
Verder was bij ons een tweede gesprek een twijfelgeval, wanneer je dus nog een keer mocht komen twijfelde ze aan je. Ik mocht namelijk ook nog een keer terugkomen, ik kreeg toen echt precies hetzelfde gesprek als de tweede keer. De tweede keer ging daarom natuurlijk ook veel beter.
Gups schreef:hafjelinger schreef:Ah bij ons ging het anders. Wij kregen een brief met ja of nee.
Verder was bij ons een tweede gesprek een twijfelgeval, wanneer je dus nog een keer mocht komen twijfelde ze aan je. Ik mocht namelijk ook nog een keer terugkomen, ik kreeg toen echt precies hetzelfde gesprek als de tweede keer. De tweede keer ging daarom natuurlijk ook veel beter.
Wat hadden jullie toen anders dan? Bij ons is een tweede gesprek ook dat ze aan je twijfelen, maar daarvoor kon je gisteren gebeld worden, en dat is (gelukkig) niet gebeurd
xKimss schreef:Klopt het dat je pas vanaf Juli in Antwerpen inschrijven? Vergeleken met alle opleidingen in Nederland is het zo laat, en het is zo stom als achteraf blijkt dat je toch al eerder had moeten inschrijven.
Gups schreef:Is het trouwens ook zo dat als je zakt voor je VWO, dat je dan alsnog naar Antwerpen kan, dmv een toets? Of heb ik dat helemaal verkeerd (ik geloof dat ik dat ooit ergens gelezen heb)?
mdehaan26 schreef:Ik vond antwerpen echt heel erg tegenvallen. Uit de infosessie kwam heel duidelijk naar voren dat zelfs als je VWO gedaan hebt in Nederland de opleiding vrijwel niet haalbaar is. Dat het verschil zo groot is, ik ben er eerlijk gezegd heel erg van geschrokken en aan het kijken naar een plan C. Want de loting Utrecht is vrijwel niet haalbaar en Antwerpen valt voor mij persoonlijk nu echt af.
Rutgermyhero schreef:mdehaan26 schreef:Ik vond antwerpen echt heel erg tegenvallen. Uit de infosessie kwam heel duidelijk naar voren dat zelfs als je VWO gedaan hebt in Nederland de opleiding vrijwel niet haalbaar is. Dat het verschil zo groot is, ik ben er eerlijk gezegd heel erg van geschrokken en aan het kijken naar een plan C. Want de loting Utrecht is vrijwel niet haalbaar en Antwerpen valt voor mij persoonlijk nu echt af.
Gent dan?
future_vet schreef:ze proberen je ook gewoon een beetje bang te maken hoor. als ik het eerste jaar vergelijk (ut en Ant) dan vind ik ze kwa inhoud best wel te vergelijken. Alleen het leersysteem is anders en dat moet je liggen.
Resistance schreef:Als ik volgend jaar niet aangenomen wordt neem ik een tussenjaar en ga ik een tijd bij een sportstal/paardenarts in het buitenland werken. Daarbij nog meer aanvullende activiteiten die je motivatie onderbouwen, ik denk dat je daar meer aan hebt dan ergens anders een studie gaan doen.