Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) , dan val ik ook onder die noemer. Soort van. Bij mij is het nooit echt heel lang stil geweest en als ik al werd afgezegd dan snapte ik dat volledig want ja, horeca is behoorlijk afhankelijk van het weer. Ben vorig jaar ook wel een keer afgezegd omdat er niks te doen was want heel NL zat thuis het WK voetbal te kijken
Maar ik heb nooit nooit vanuit het niets 2 weken niet gewerkt. Ligt er ook een beetje aan hoe veel andere collega's je nog hebt.
) ook wel een paar keren afgebeld, maar dat gebeurde niet vaak omdat wij sowieso personeelstekort hadden
Ik ben nog nooit afgebeld, meestal past het qua rooster ook maar net allemaal met het aantal mensen dat we hebben. Hier is het nog wel heel druk nu, maar wij doen ook mee met de AH-actie van 2e menu gratis, daar komen ook de nodige mensen op af. Het zal rond februari, maart wel weer wat rustiger worden denk ik. Maar ook dan werk ik toch wel minstens één keer per week. Nu gemiddeld 2 avonden per week, hoeft van mij ook niet vaker. Met 2 avonden verdien ik genoeg om mijn paard te onderhouden en de rest van de week ben ik graag vrij om nog meer tijd bij mijn paard door te brengen
Vind dat wel een goede balans.
Hopelijk is dat volgend jaar standaard op een avond. 
Iloveiswan schreef:Heey mag ik me ook melden hier? Werk sinds 3 dagen in een bedrijfscatering als oproepkracht eerst. Nu al 3 dagen ergens gewerkt en aankomende dinsdag een diner en een borrel. Is wel wat anders dan wat jullie allemaal doen. Maar heb het helemaal naar me zin
Iloveiswan schreef:Maar ik moet zeggen dat ik nog elke dag wel heimwee heb. Soms draai ik als invalkracht nog steeds wel eens mee in mijn oude restaurant gewoon omdat ik t leuk vind.

xSannee schreef:Ik had dinsdag gezellige gasten gehad in het restaurant, die overnachten ook in het hotel en ze waren er vanavond weer. Ze herkenden me meteen, riepen meteen mijn naam toen ze binnen kwamen, gezellig staan praten. Leuk zijn dat soort gasten
Snollygoster schreef:De periode tussen de zomer en Kerst is altijd erg kalm bij ons, mijn ouders hebben zelf ook een horeca zaak en wij voelen 't ook. Geen idee waarom dat zo is, maar na Kerst is de drukte weer niet bij te houden.

)
?
was het kitsbeu, dus afgelopen maandag ben ik fijn op tijd naar huis gegaan (na een zwaar weekend werken) & heeft een van die meiden een taxi naar huis gepakt. Moeten ze maar met de fiets komen (is ook mogelijk voor ze trouwens)... Free2 schreef:Nou, vandaag had ik hoog bezoek op het terras. Niemand minder dan de dochter van God kwam bij ons wat drinken. Helaas heb ik haar nooit haar bestelling kunnen brengen, de politie kwam haar al ophalen om haar terug naar haar instelling te brengen

Ben benieuwd!
). Is er een kok weg, zijn we met de 4e afwasser & is er een nieuwe fulltimer 
vaste personeel hoeft enkel te kijken naar elkaar, en eerlijk, die hints snap ik niet