Hij dacht dat hij met 7 onvoldoendes nog naar de 3e kon. Hij was trouwens ook vreselijk irritant... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hij hoorde dat, keek ons even aan.
wij meteen ons excuses maken.
Ik ga volgend jaar naar 3 gymnasium met ik denk rond de 20 meisjes en welgeteld 5 jongens
Wij zijn de drukste klas in 20 jaar en dat is niet altijd even fijn 
(ik ben geen hoogbegaafde, en misschien zelfs wel een van de mindere personen uit mijn klas, maar ik doe graag mijn best voor goede prestaties)

xFloortjeh schreef:Wij zijn echt een hopeloze klas. Druk en meeste zijn niet zo slim.
Onze mentoren zeiden aan het eind van het jaar: "Nou we zagen er erg tegenop jullie mentoren te worden, want het zou hard werken zijn omdat de meesten er heel slecht voorstonden. Maar jullie zijn wel veel vooruit gegaan."
En bedankt
xFloortjeh schreef:Wij zijn echt een hopeloze klas. Druk en meeste zijn niet zo slim.
Onze mentoren zeiden aan het eind van het jaar: "Nou we zagen er erg tegenop jullie mentoren te worden, want het zou hard werken zijn omdat de meesten er heel slecht voorstonden. Maar jullie zijn wel veel vooruit gegaan."
En bedankt
alleen docenten die weten hoe ze ermee om moeten gaan hebben er geen problemen mee, en de rest wel
Wel zijn wij vaak bezig met andere dingen dan les
gewoon een beetje nutteloze dingen doen met de docent kunnen we wel waarderen
over 20 min eindelijk thuisYes!!
Allemaal voor morgen..
M_nouska schreef:Jemig! Tot hoe laat had je vandaag en heb je al wat af?
Ook omdat aan het begin van het schooljaar meteen weer het versnellen mag gaan regelen.
gabixcoen schreef:Wij bakken met hw voor morgen.. Duits 5 opdrachten van 8 vragen, frans 1 lange opdracht, wat eerst veel meer was, natuurkunde heel veel vragen en wiskunde 1 hele paragraaf voorkennis.. dan nog latijn en grieks grammatica leren..Allemaal voor morgen..
Hoe heet je?