Ik vind schrijven erg leuk, dus misschien iets met journalistiek. Maar geneeskunde vind ik ook érg leuk, dus daar zou ik me in kunnen verdiepen. Het lab trekt me ook heel erg, kan ook dus. En natuurlijk de paarden. Zo veel keus.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Maar eerst zelf tattoo's krijgen, en mijn teken/typografie kunsten verbeteren
maar ik ga leter bij mijn ouders inwonen waar ik aaleen een lage huur hoef te betalen en zou dus wel een paard 7 dagen op mijn manege kunnen leasen (wil ik later heel graag
) en dan heb ik wel eden hele leuke baan... 

Nu zo'n spijt van Informatica, naja ik zie wel
Lutha schreef:Leuk dat dit topic zo actief is!
Hahaha Sterre, ik begon spontaan te lachen toen ik je code zag!Nu zo'n spijt van Informatica, naja ik zie wel
![]()
Oeh beroepen... ik heb tot vorig jaar geroepen dat ik dierenarts wilde worden, maar nee, toch niet mijn ding. Nu lijkt forensisch onderzoeker me erg gaaf:)
(Heb me volgens mij niet echt voorgesteld, dus bij deze; Ik ben Lisa, 15 jaar en naja profiel had ik wel genoemd. )
fenijro_tani schreef:Lutha schreef:Leuk dat dit topic zo actief is!
Hahaha Sterre, ik begon spontaan te lachen toen ik je code zag!Nu zo'n spijt van Informatica, naja ik zie wel
![]()
Oeh beroepen... ik heb tot vorig jaar geroepen dat ik dierenarts wilde worden, maar nee, toch niet mijn ding. Nu lijkt forensisch onderzoeker me erg gaaf:)
(Heb me volgens mij niet echt voorgesteld, dus bij deze; Ik ben Lisa, 15 jaar en naja profiel had ik wel genoemd. )
Welkom
Veeeeel te snel haha 
lilopippa schreef:Goedemorgen! Hier ook al een uur wakker
Ik heb ook gen idee wat ik wil worden.
Die code ziet er super ingewikkeld uit! Wat kan je er mee doen?
Welkom Lisa!
. Erg grappig dus. Ik leer nu hoe je fotos kan laten infaden/uitfaden. En de knopjes laten werken, ook handig

Ik ben sinds 2 dagen in gevecht met dat ding omdat hij Facebook en Watsapp niet meer opent .. Voor mij toch wel de belangrijkste apps.
Misschien ligt het eraan dat hij echt uit de oertijd stamt, maar ja, waarom een nieuwe? Geld kan ik wel aan iets beters uitgeven.
Op geschiedenis, ak, Frans en Duits. Oh en ik had ook een 4 op mijn rekenexamen. SarahIlse schreef:Goedemorgen!
Interessant allemaal, Sterre, ik vind het echt knap dat je dat allemaal zo snel snapt haha.
Misschien zou jij eens naar mijn mobiel kunnen kijken.Ik ben sinds 2 dagen in gevecht met dat ding omdat hij Facebook en Watsapp niet meer opent .. Voor mij toch wel de belangrijkste apps.
Misschien ligt het eraan dat hij echt uit de oertijd stamt, maar ja, waarom een nieuwe? Geld kan ik wel aan iets beters uitgeven.

Jellybeans schreef:Hoii mag ik me hier ook melden?![]()
Ik ga 4 havo voor de 2e keer doen.. Ben dit jaar blijven zitten met 4 onvoldoendes.Op geschiedenis, ak, Frans en Duits. Oh en ik had ook een 4 op mijn rekenexamen.
Ik ga dit jaar weer CM doen, met maw, Frans, Duits en dit jaar ipv ak economie. Want je hebt met economie toch wat meer keuze in vervolgopleiding en, aangezien ik nog steeds niet weet wat ik wil.