Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nelis schreef:Wat mij vooral heel erg opvalt is dat de oudere garde allemaal zegt , werken en de jongere garde in dit topic ziek melden?
Zit toch dan idd een verschil qua werkmentaliteit tussen deze generaties zoals een andere bokker eerder verwoordde. Ik geloof dat Maiske dat zei.

Maartje1990 schreef:nelis schreef:Wat mij vooral heel erg opvalt is dat de oudere garde allemaal zegt , werken en de jongere garde in dit topic ziek melden?
Zit toch dan idd een verschil qua werkmentaliteit tussen deze generaties zoals een andere bokker eerder verwoordde. Ik geloof dat Maiske dat zei.
Dan is de jongere garde vast veel slimmer
Edit heeft niets met werkmentaliteit te maken, maar gewoon je eigen gezondheid op 1 hebben staan naast ook de gezondheid van anderen
vuurneon schreef:Ben je mal, als je echt goed ziek bent ben je gewoon ziek.
Of had ik kostend door moeten brengen daar?of continu naar wc moeten rennen en daar vrolijk weer ee kwartier te moeten zitten ivm helse diarree; ook geen fijne indruk
Maartje1990 schreef:Maar er worden hier gewoon rare voor beelden naar voren gehaald. Er zijn diegene die zeggen als je ziek bent moet je thuis blijven. En er zijn er die zeggen dat sommige mensen ziek melden om lekker te niksen maar daar gaat de discussie niet over. Het gaat over ziek melden als je ziekt bent. Dus snap de toegvoegde waarde vab die voorbeelden niet die door sommige worden aangehald
bruintje123 schreef:Maartje
Als jij over de poos een stal runt kun je ook geen dag overslaan met voeren en water geven.
En net die dag gaan ze door de draad die je moet maken.

bruintje123 schreef:vuurneon schreef:Ben je mal, als je echt goed ziek bent ben je gewoon ziek.
Of had ik kostend door moeten brengen daar?of continu naar wc moeten rennen en daar vrolijk weer ee kwartier te moeten zitten ivm helse diarree; ook geen fijne indruk
Ik heb het nog altijd over ts die zoveel hoofdpijn heeft dat ze op een fel oplichtend scherm een topic opent.

vuurneon schreef:Ben je mal, als je echt goed ziek bent ben je gewoon ziek.
Cowgirl schreef:vuurneon schreef:Ben je mal, als je echt goed ziek bent ben je gewoon ziek.
Op bokt bestaat ziekmelden niet. Daar ga je pas naar huis of blijf je daar als je tussen 6 planken ligt.
Zelf 2x baan kwijt geraakt door ziekte.
1x was bij mijn laatse hernia(notabene de 3e). ..stronteigenwijs gewoon door werken tot de boel letterlijk in mijn rug knapte. Nu 9 jaar later daar nog steeds de vruchten van plukken. Had ik mij maar ziek gemeld. Nog elke dag spijt.
2x keer in mijn proeftijd een hersenschudding opgelopen. ..dus exit.
Als ik ziek ben ben ik ziek. ..en als ik beter ben dan ben ik er weer.
Ik weet inmiddels hoe belangrijk je gezondheid is. Dat zegt niet dat ik met een verkoudheid of gekneusde vinger gelijk thuis blijf.