Studiemotivatie topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Selena

Re: Studiemotivatie topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 20:05

Dankjewel Cowgirl en Iolanthe! :*

Die films ken ik niet, ik ga ze vanavond even opzoeken. Ik moet binnekort The Greenmile kijken voor mijn Nederlands SE.
Succes morgen! :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 20:07

The Green Mile is ook echt een hele goede film! Een van mijn favorieten!

Planning voor morgen;

- Sporten
- Engels grammatica doorkijken/opdrachten maken
- Engels teksten doorlezen en globaal opdrachten maken
- Even naar de HEMA voor een deskplanner en naar de boekenwinkel voor inkt
- Oh en even de blog in elkaar zetten en verzenden naar de docent

Lijkt me een reële planning voor een dag!

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 20:08

The Greenmile is ook 1 van mijn favoriete, super mooie film.

Carrera97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 20:09

Iedereen bedankt voor de succeswensen! :)

Succes iedereen met hun planning nog!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 20:09

Oh The Green Mile, neem zakdoekjes mee! Prachtige film (en boek is ook mooi) maar wel janken geblazen haha.

Ik heb even een depressief dipje :') Ik ben verhuisd naar Amsterdam en was opzoek naar een bijrijdpaard, iets gevonden.. Maar krijg net te horen dat het niet door kan gaan. Nu heb ik dus helemaal niks meer. Eigen paard is op dit moment even niet te betalen, maar misschien over een tijdje wel. Maar ik wil in de tussentijd ook niet stoppen met rijden -O-

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 20:14

Wat rot Britt.. In deze regio is het überhaupt wel moeilijk om een verzorgpaard/bijrijdpaard te vinden. Hopelijk vind je er snel weer 1! :j

Lienepien95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 20:14

Ghostattack schreef:
Oh The Green Mile, neem zakdoekjes mee! Prachtige film (en boek is ook mooi) maar wel janken geblazen haha.

Ik heb even een depressief dipje :') Ik ben verhuisd naar Amsterdam en was opzoek naar een bijrijdpaard, iets gevonden.. Maar krijg net te horen dat het niet door kan gaan. Nu heb ik dus helemaal niks meer. Eigen paard is op dit moment even niet te betalen, maar misschien over een tijdje wel. Maar ik wil in de tussentijd ook niet stoppen met rijden -o-

Ahww jammer zeg!! :(

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 20:15

Ja echt balen. Denk dat ik in de tussentijd maar af en toe een lesje mee pak bij de manege hier vlakbij. Daarnaast maar sparen voor een eigen paard. Vriendlief wil er ook op rijden dan en af en toe bijspringen qua kosten, dus dat is wel fijn.

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 20:20

CCCCC, wauw kei goed, gefeliciteerd!

Carrera, veel sterkte!

Ghostattack, echt jammer! Het is altijd maar net geluk hebben :(

Sorry als ik mensen vergeet, jullie gaan zo snel met dit topic! :o

Pfoe ik leef ook weer, zit sinds vrijdagmiddag weer eens achter mn laptop. Gisteren de hele dag gewerkt en vandaag naar Roermond geweest, Amsterdam ging niet lukken vanwege het treinverkeer maar wat een weer zeg.. Ben blij dat ik thuis ben :=
Ik heb nu dus ook niks meer aan school gedaan.. echt slim maargoed. Vanavond maar zoveel mogelijk doen en dan morgen mijn eerste tentamen van de week.

Iedereen die ook moet leren, veel succes!!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 20:21

Wat voor tentamen heb je Rachelle? Ben je in outlet roermond geweest? Is dat wat?

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-15 20:24

Wat gaan jullie hard allemaal!

Mijn planning is hier helemaal ontregeld met de uitwisseling, ben compleet in de war :'). Heb vandaag ook nog niks kunnen doen, ben naar mijn oma geweest die een uur van me vandaan woont.

Zou vandaag toch nog het hoorcollege filosofie willen voorbereiden, dus zie wel waar ik geraak.

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 20:29

Bestuusrecht, mijn minst goede vak dit blok, maar ben er dan gelukkig wel snel vanaf!

Jaa de outlet idd, viel erg tegen dit keer :( Ik ben in december ook geweest en toen kwam ik echt met een hoop thuis (voor weinig :D ) Nu was er niet bijzonder veel korting en ook niet veel leuks, dus misschien die ene keer net geluk gehad, het scheelt iig wel weer in de portemonnee haha. Ik heb wel een hele leuke jas gekocht voor maar 25,- en nieuwe air max voor 70,- dus toch wel geslaagd!

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 20:57

Selena schreef:
Dankjewel Cowgirl en Iolanthe! :*

Die films ken ik niet, ik ga ze vanavond even opzoeken. Ik moet binnekort The Greenmile kijken voor mijn Nederlands SE.
Succes morgen! :D

Dat is één van mijn lievelingsfilms! Zet een doos tissues binnen handbereik :Y)
Rachelle_K schreef:
Bestuusrecht, mijn minst goede vak dit blok, maar ben er dan gelukkig wel snel vanaf!

Jaa de outlet idd, viel erg tegen dit keer :( Ik ben in december ook geweest en toen kwam ik echt met een hoop thuis (voor weinig :D ) Nu was er niet bijzonder veel korting en ook niet veel leuks, dus misschien die ene keer net geluk gehad, het scheelt iig wel weer in de portemonnee haha. Ik heb wel een hele leuke jas gekocht voor maar 25,- en nieuwe air max voor 70,- dus toch wel geslaagd!

Wauwie! Mooie schoentjes!
Ik ben mijn kledingkast weer eens aan het uitmesten en kledingcombinaties aan het bedenken. Zie zoveel leuke nieuwe collecties voorbijkomen, maar ik heb ontzettend veel kleding waar ik de helft niet van draag. Zo zonde! Nu weer wat leuke combinaties gemaakt, beter dan de standaard skinny jeans, nikes en hoodie :+

EDIT:

Nog even mijn to do list van morgen:
Ethiek thuistoets geheel afmaken!
Boodschappen doen
Lijst voor TOPOI tentamen voorbereiden
Flipcards van recht doornemen

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 21:08

Dankje! Ik heb hetzelfde probleem, draag ook heel veel niet maar zodra ik dingen van mezelf weg moet doen lukt het niet haha. Wel slim om nieuwe combinaties te maken! Gelukkig heb ik een zusje die met alles heel blij is dus dan doe ik het toch al weer sneller weg. Vroeger was ik echt van de 'aparte' kledingstijlen, nu hou ik het vaak bij jeans, simpele top/trui en sneakers haha

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 21:12

Rachelle_K schreef:
Dankje! Ik heb hetzelfde probleem, draag ook heel veel niet maar zodra ik dingen van mezelf weg moet doen lukt het niet haha. Wel slim om nieuwe combinaties te maken! Gelukkig heb ik een zusje die met alles heel blij is dus dan doe ik het toch al weer sneller weg. Vroeger was ik echt van de 'aparte' kledingstijlen, nu hou ik het vaak bij jeans, simpele top/trui en sneakers haha

Ik vind het heerlijk om verschillende stijlen te dragen. Kan de ene dag als soort skater over straat gaan, de andere dag in een jurkje met hakken. Het leven kan soms één groot verkleedpartijtje zijn :D
Alleen soms *stage kuch* is het gewoon heerlijk om simpel een trui en broek aan te doen, als sloeber door het leven kan ik ook heel goed :Y)

idapaulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 21:29

Wow meiden wat gaan jullie hard!
Ik had mijzelf per ongeluk iets te lang geband van bokt :') , maar nu wel weer een moduleopdracht af en een presentatie klaar :)
Die app met boompje werkt, tot nu toe..., erg goed voor mij :D

Goedzo CCCCC! *\o/*
Sterkte Carrera! :(:)
Succes morgen met jullie examens!

Ik sta ook altijd vroeg op, 's ochtends doe ik het meest, maar halverwege de middag is mijn energie op en doe ik eigenlijk geen bal meer..

Mijn planning voor morgen:

07:30 wekker, paarden doen, eten enz.
08:15 bezig met bevo project, schets op linoleum tekenen en zover als mogelijk afmaken
10:30 klaar maken voor school
11:15 naar school
12:15 laatste van de presentatie af maken in de bieb
12:45 college bevo; project afmaken en inleveren, presentatie aardrijkskunde en PBL.
17:30 naar huis
18:45 paarden eten geven
19:00 stage voorbereiden
19:30 eten
20:00 laatste voor stage voorbereiden, rekenochtend in portfolio zetten.
21:30 op bed

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 21:36

Vandaag ben ik goed bezig geweest *\o/* heb een prototype voor m'n eindproject gemaakt. Kostte even wat bloed zweet en tranen maar het is gelukt :')
En daarmee lig ik voor op schema :D

Afbeelding

idapaulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 21:43

Goed bezig! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 21:50

CCCC (?), Gefeliciteerd met je 10! :D Dat doe ik je niet na hoor haha.

Sterkte met de crematie, ik zou het knap vinden als je je daarna nog kan concentreren...

Ik las iets over stoppen om 8 uur op zondagavond.. Tjah, dat doe ik meestal ook. Maar nu moet ik toch oppassen en nog een heleboel doen. Dus dan maar gewoon nu, voor het goede gevoel. :+

Ik vrees dat ik niet alles heb bijgelezen, sorry! Hoop dat jullie het niet erg vinden. :o Belangrijkste dingen heb ik er hopelijk uitgepikt.

Ik heb een paar doelen behaald van vandaag, nu de rest afmaken. Doelen waren:
Tekst 25C leren
GS 2 paragraven samenvatten
Levensbeschouwing/filosofie herhalen
Mondeling Frans afschrijven

Doelen die ik nog moet behalen:
Grieks tekst 25B en 25C herhalen.
Leerdoelen levensbeschouwing/filosofie uitschrijven
Geschiedenis en Natuurkunde leren
Dat laatste wordt hem wss sowieso niet meer. :') Heb nog maar een half uurtje haha. Dus denk dat het enkel leerdoelen filosofie uitschrijven wordt.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 22:13

Succes nog even Deetjeeuh!

Ik ga ook maar eens slapen, morgen weer vroeg op. Gelukkig deze week maar twee dagen school. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 22:23

Dankjewel, slaap lekker! Ik ben jaloers op je 2 dagen school. :))

Ik ben nog niet echt ver met die leerdoelen. _O- Ongeveer op de helft, proberen dit zo snel mogelijk af te maken maar de rest gaat niet meer lukken helaas. Dat komt dan maar een dag van te voren. :+

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-15 01:08

Morgen ga ik even alles fatsoenlijk bijlezen, vandaag was wat een wazige dag.
Heb nog het hoofdstuk van filosofie wat morgen in de les behandelend zal worden even ingelezen :)

Planning voor morgen:
9u-10u: opstaan, douchen, ontbijten
11u: vertrekken naar Leuven
ca. 12u: aankomst Leuven, uitpakken en lunchen
14u-16u: hoorcollege filosofie
16u-16u30: langsgaan bij de Hema voor die deskplanner en andere leuke spulletjes
17u-21u: ontwikkelingspsychologie bijwerken
Vanaf 22u: uitgaan met vrienden

Slaapwel iedereen!

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 08:07

Pff jullie gaan wel hard hier!!

Gister mn geplande docentenhandleiding geschreven dus dat voelt wel goed :)
Voor vandaag nog wat dingen op de planning, maar eerst werken tot 4, even bekijken of ik dan naar huis ga (moet omrijden ivm wegwerkzaamheden) of dat ik meteen langs mn ponys ga om te voeren en naar school rijd...

Schoolplanning:
zo in de pauze nog een poster en een mindmap maken voor een presentatie vanavond, en na school nog even uurtje werken aan een les voor morgen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 08:16

Succes iedereen!

Voor mij gewoon een schooldagje tot 5 en dan leren voor mijn mondeling. Denk niet dat ik nog veel anders zal doen. :+

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 08:23

Mijn dag begon al niet als gepland :') Gisteren wel mijn wekker thuis verzet, maar die hier op kot niet natuurlijk. Ik was al verbaasd dat ik om "6u30" wakker was :+ Yoga zal dus voor vanaf morgen zijn.

idapaulien, wauw, uitgebreide planning! Succes vandaag :)

Warboel, mooie tas <3 Wat voor opleiding doe je?