Die films ken ik niet, ik ga ze vanavond even opzoeken. Ik moet binnekort The Greenmile kijken voor mijn Nederlands SE.
Succes morgen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik ben verhuisd naar Amsterdam en was opzoek naar een bijrijdpaard, iets gevonden.. Maar krijg net te horen dat het niet door kan gaan. Nu heb ik dus helemaal niks meer. Eigen paard is op dit moment even niet te betalen, maar misschien over een tijdje wel. Maar ik wil in de tussentijd ook niet stoppen met rijden
Ghostattack schreef:Oh The Green Mile, neem zakdoekjes mee! Prachtige film (en boek is ook mooi) maar wel janken geblazen haha.
Ik heb even een depressief dipjeIk ben verhuisd naar Amsterdam en was opzoek naar een bijrijdpaard, iets gevonden.. Maar krijg net te horen dat het niet door kan gaan. Nu heb ik dus helemaal niks meer. Eigen paard is op dit moment even niet te betalen, maar misschien over een tijdje wel. Maar ik wil in de tussentijd ook niet stoppen met rijden -o-

. Heb vandaag ook nog niks kunnen doen, ben naar mijn oma geweest die een uur van me vandaan woont.
Ik ben in december ook geweest en toen kwam ik echt met een hoop thuis (voor weinig
) Nu was er niet bijzonder veel korting en ook niet veel leuks, dus misschien die ene keer net geluk gehad, het scheelt iig wel weer in de portemonnee haha. Ik heb wel een hele leuke jas gekocht voor maar 25,- en nieuwe air max voor 70,- dus toch wel geslaagd! Selena schreef:Dankjewel Cowgirl en Iolanthe!
Die films ken ik niet, ik ga ze vanavond even opzoeken. Ik moet binnekort The Greenmile kijken voor mijn Nederlands SE.
Succes morgen!
Rachelle_K schreef:Bestuusrecht, mijn minst goede vak dit blok, maar ben er dan gelukkig wel snel vanaf!
Jaa de outlet idd, viel erg tegen dit keerIk ben in december ook geweest en toen kwam ik echt met een hoop thuis (voor weinig
) Nu was er niet bijzonder veel korting en ook niet veel leuks, dus misschien die ene keer net geluk gehad, het scheelt iig wel weer in de portemonnee haha. Ik heb wel een hele leuke jas gekocht voor maar 25,- en nieuwe air max voor 70,- dus toch wel geslaagd!

Rachelle_K schreef:Dankje! Ik heb hetzelfde probleem, draag ook heel veel niet maar zodra ik dingen van mezelf weg moet doen lukt het niet haha. Wel slim om nieuwe combinaties te maken! Gelukkig heb ik een zusje die met alles heel blij is dus dan doe ik het toch al weer sneller weg. Vroeger was ik echt van de 'aparte' kledingstijlen, nu hou ik het vaak bij jeans, simpele top/trui en sneakers haha
, maar nu wel weer een moduleopdracht af en een presentatie klaar 

Dat doe ik je niet na hoor haha. 
Belangrijkste dingen heb ik er hopelijk uitgepikt.
Heb nog maar een half uurtje haha. Dus denk dat het enkel leerdoelen filosofie uitschrijven wordt.

Ongeveer op de helft, proberen dit zo snel mogelijk af te maken maar de rest gaat niet meer lukken helaas. Dat komt dan maar een dag van te voren.

Gisteren wel mijn wekker thuis verzet, maar die hier op kot niet natuurlijk. Ik was al verbaasd dat ik om "6u30" wakker was
Yoga zal dus voor vanaf morgen zijn.
Wat voor opleiding doe je?