Extreme uitstellers/luilakken gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:06

Ik meld mij ook helaas.. :')
Heb altijd al een soort vorm van uitstellen gehad. Huiswerk en toetsen werden zonder uitzondering tot het laatste moment uitgesteld, waardoor ik de avond van tevoren nog altijd aan het stressen was. Viel niet veel aan te doen, die deadline was het enige wat me kon motiveren leek het wel.
Maar sinds een week heb ik een doel gemaakt, en dat helpt echt! Ik zit nu op havo, en heb besloten om nog vwo te gaan doen, dus ik doe opeens enorm mijn best.. ;)

spookyskippy

Re: Extreme uitstellers/luilakken gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:18

Ik meld mij ook :')
Moet ergens naar toe bellen voor stage, al ruim een maand. Elke keer is het 'Doe ik morgen wel.' of 'Ach, volgende week kan ook nog.'
Mijn doel is volgende week wel gebeld te hebben.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 10:04

Ik heb gister weer wat dingetjes afgemaakt, en net een lijstje gemaakt met wat ik nog moet afronden, best lang lijstje, maar hoop dit weekend er veel aan te kunnen doen
Ben nu al vast wat benodigde achtergrond info aan het zoeken, dan kan ik vanavond wat kleine dingen afronden en morgen met het wat grotere werk aan de gang.
Wil deze periode alles bijgewerkt hebben...

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 10:30

Vandaag wordt even heel erg schakelen. Ik ben moe, brak, hyper en met mijn hoofd totaal ergens anders. Nee, het is geen vriendje. In tegenstelling zelfs.

Gisteren was het vervolg op (dit speelde zich een week geleden af) "Grrr, gluurder!"
Dit was dus het vervolg (gisterenavond tussen 22.30 en 0.45) "Bijna..."

Ik heb enigszins last van frustratie en ik moet vandaag echt nog allerlei nuttige dingen doen. Mijn koffie heb ik gelukkig ondertussen op.

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 10:33

Ik moet nog een verslag voor over 10 minuten. Maar internet deed het gister niet meer toen ik thuis kwam >;) Dus nu ga ik vanavond eerst naar mijn vriend om het daar te maken, zodat ik het daar kan doen. Ik verplaats de deadline zelf wel naar 12 uur vannacht.. En dat terwijl we vandaag twee jaar samen zijn, wat een pech, kunnen we niet eens even lekker bankhangen :P

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 23:04

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 23:17

Jongens, ik heb volgende week vanaf dinsdag toetsweek, en ik heb gewoon vandaag er al serieus aan gewerkt! :D na biologie had ik het gehad, maar als het zo doorgaat komt deze week wel goed :j

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 16:32

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 17:31

Inderdaad een fantastisch artikel! Vooral het Panic monster waardoor de Instant Gratification Monkey de boom in vlucht is voor mij erg herkenbaar. Op het laatste moment kan ik opeens alles.

Het is voor mij wel een goed idee om me inderdaad voor te stellen dat ik een monkey moet managen, alsof het een huisdier of een kind is. Ik kan me namelijk dood ergeren als mensen niet consequent zijn en hun poot niet stijf kunnen houden tegenover een kind, paard of hond. En toch ben ik hetzelfde tegenover mijn monkey.
De Super Nanny moet maar eens even langs komen bij mij. :D

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 20:37

Ik meld me :')

Sinds januari loop ik stage op een afdeling in het ziekenhuis. Hier heb ik onwijs op mijn donder gehad wegens mijn uitstel gedrag, voor mij is er dan ook definitief een knop om en als je werk klaar is geeft dat ook voldoening en kun je nog meer ontspannen!

To-do listjes zijn inderdaad erg goede tips. Maak het jezelf ook dan niet te moeilijk om gelijk 10 dingen in 1x te gaan doen, doe elke dag een beetje dan ben je uiteindelijk zo klaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 20:47

Nou, ik kom me hier ook even bij voegen.

Ik heb het afgelopen jaar op school alles voor me uit geduwd door persoonlijke omstandigheden en ook gedeeltelijk gewoon door luiheid. Voor mijn opleiding moet ik nogal wat dossiers maken en dingen in die trant, en dat weiger ik gewoon. Ben er te lui voor en denk dan 'mweh, ik doe het volgend blok wel'. Daardoor heb ik dit blok (volgende week) 6 tentamens en moet ik in dezelfde week en de week erna 4 dossiers inleveren. In week 10 (over 2 weken dus) heb ik ook nog eens een presentatie. Ben nu wel bezig aan mijn eerste dossier en ik doe het allemaal wel, maar het gaat niet van harte. Het gaat zelfs met best wel veel moeite :+