Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FromNorway schreef:*stille meelezer meldt zich*
Ineke2 schreef:Fromnorway: misschien bel me niet register? Heb dat nooit gehad. Heb je op internet veel ingeschreven soms of intakes bij werving en selectie bureaus gehad?
Toushie schreef:Meraki schreef:Hier is het linkje naar m'n sollicitatie-ding
Balen Dimple, echt balen. Da's hier precies hetzelfde, of je krijg het antwoord "we gaan voor degene met net wat meer ervaring".
Wat mij kwa tekst opvalt is het heel veel over jezelf maar niks over het bedrijf.
alleen omdat de functie aansluit?
Waarom zou je bij hun willen? Wat vragen ze wat jij zekert kan bieden? Ga iets meer in op het bedrijf en vacature zelf zou ik zeggen.
Verder tof vormgegeven en duidelijk!
SusanH schreef:Ik probeer in de brief ook altijd aan te sluiten bij de vacature, en wat ze daarin aan competenties vragen. Dan geef ik uit mijn huidige werkpraktijk voorbeelden om aan te geven waarom ik vind dat ik die competentie of vaardigheid heb. Vind de vormgeving wel gaaf, daarmee zeg je wel iets over je vaardigheid als vormgever.
Dimple schreef:Super gaaf gedaan de vormgeving.
Stuur je dit standaard naar ieder bedrijf of pas je de cv aan op de vacature?
Ik zal kijken of ik ergens brief kan uploaden zodat jullie mee kunnen kijken.
gomir schreef:Mooie vormgeving idd! Dan zijn mijn brieven maar saai
Kyno schreef:Net weer 2 afwijzingen gehad waarvan ik er 1 gewoon echt niet kan begrijpen. Zeker weer een overvloed aan reacties met ook mensen die naadloos aansluiten op de functie eisen maar dichterbij wonen ofzo.
Stond ook bij dat ik niet hoefde te bellen voor de reden van afwijzing.