Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Want dan zeggen ze 'Oh ik heb zo hard gesport, ik verdien wel een broodje kebab/frikandel/andere troep'.
Magrathea schreef:"Sport is belangrijk" gaat obesitas tegen
Magrathea schreef:Mensen kunnen nog steeds zelf denken hè![]()
Beetje gek om obesitas af te schuiven op het "trauma dat je bij gym opliep"
Als inderdaad zo'n groot aandeel van de 35+ers overgewicht heeft, dan vraag ik me toch af wat er met al die pesters is gebeurd die die trauma's hebben veroorzaakt
Try again Magrathea schreef:Mensen kunnen nog steeds zelf denken hè![]()
BaileyMix schreef:Magrathea schreef:Mensen kunnen nog steeds zelf denken hè![]()
Als inderdaad zo'n groot aandeel van de 35+ers overgewicht heeft, dan vraag ik me toch af wat er met al die pesters is gebeurd die die trauma's hebben veroorzaakt
Nou heb je volgens mij niet helemaal goed gelezenTry again
Bizzybijtje schreef:Wees blij dat je wat lichaamsbeweging krijgt tussen de lessen door. Stel je niet zo aanZogauw je gaat studeren is het hele dagen blokken en betalen om te fitnessen
we hebben een gymzaal in de school (wat 'ie er doet weet ik niet) maar daar mogen wij geen gebruik van maken. Goed voor je creativiteit ook, even flink bewegen.
) ach, die kunnen daar al aardig tegen. denice schreef:Over het algemeen zullen de meesten gymmen leuk vinden. Zo was ik er 'vroeger' ook een van. Heerlijk, lekker sporten. En een hoop klasgenoten met mij! Alleen het douchen, dat was altijd wat minder.
BaileyMix schreef:Dat heb ik anders ervaren. Naast de turnmeisjes en de patserjongetjes had niemand er echt zin in.