Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ilja000 schreef:Heb ooit wat modulen gedaan bij de Open Universiteit maar vond de examens wel heel erg pittig. Gebruik de boeken nog steeds regelmatig!
Studeer niet echt psychologie, maar ben wel veel met gedrag bezig: mbo 4 gehandicaptenzorg
ik zit momenteel met mijn boeken voor mijn neus 

EllaBellaah schreef:Ilja000 schreef:Heb ooit wat modulen gedaan bij de Open Universiteit maar vond de examens wel heel erg pittig. Gebruik de boeken nog steeds regelmatig!
Studeer niet echt psychologie, maar ben wel veel met gedrag bezig: mbo 4 gehandicaptenzorg
Welke modules heb je gedaan? Ik ben bijna aan het eind van de inleiding en vind deze hele module behoorlijk pittig moet ik zeggen.
Ilja000 schreef:Waar ga jij de opleiding volgen?
Darah3 schreef:Leuk Renee16, waar ga je die opleiding doen? Heb zelf ook naar schuldhulpverlening zitten kijken
.
Hopelijk hebben ze de afgelopen jaren de kwaliteit verbeterd
Bizzybijtje schreef:kelliiee1993 schreef:Ik twijfel nog steeds over een volledige opleiding incl. stage. Maar ben bang dat het met een thuisstudie lastiger is om een stageplek te vinden en dat men het diploma wat je uiteindelijk haalt niet serieus genoeg vind en hierdoor minder snel aangenomen word.
Waarom zou het niet serieus genoeg zijn? Het toont juist een zeer hoge mate van discipline en zelfstandigheid.
renee16 schreef:Waarom heb je hier nog niet voor gekozen?
Ik heb er tot nu toe erg veel zin in, in ieder geval in de opleiding en wie weet kan ik hierin een baan vinden.
Ik heb een goede baan en ben daarnaast moeder. Ik vind het leuk om nieuwe dingen te leren en volg daarom zo nu en dan wat cursussen. Zowel hobby als beroepsmatig.
Ilja000 schreef:LisaFaded schreef:Ik zou dan eerst een nieuwe baan moeten vinden.. Werk nu via uitzendbureau dus dat verdiend niet veel.
Ik werk 4 uur per weekDus je kunt je misschien iets bij mijn loonstrookje voorstellen.
Voordeel is dat je per maand je lesgeld kunt betalen. En je examens betaal je ook per keer.
LisaFaded schreef:Mag ik mij hier melden? Ik wil een opleiding gaan volgen via het NTI. Helaas heb ik geen MBO niveu 4 papiertje. Wel heb ik 4 jaar mbo niveau 4 gestudeerd maar de opleiding stopte ermee. Dus ik moest het zelf uitzoeken.. Dus ben er met niveau 3 uitgegaan. Nu moet ik dus een 21+ test doen als ik überhaupt de opleiding wil volgen.
Ik twijfel tussen HRM en Commerciële Economie / Marketing.
Ik heb zelf een eigen webshop en deze opleiding zou daar op aansluiten. Ook is het zo dat dit iets is wat ik leuk vind om te doen en ik zou willen doen in de toekomst als werk.
Bedrijfseconomie blijft een lastige. Gelukkig is mijn vader bedrijfseconoom 35 jaar en kan me bijstaan.
Ik lees in dit topic dat je vooral de discipline moet kunnen opbrengen. Lopen jullie ook stage?

Voor vragen mag je me mailen!