Ohhh sorry, dan snap ik het nu! De eindstage en het onderzoek zitten bij mij in 1 dus vandaar de verwarring.
Haha.. nou waar ben ik wel tevreden over, ongeveer niets.. het is echt verschrikkelijk rampzalig!! Ik doe Media & Entertainment Management. Ongeveer niks is geregeld, er worden altijd fouten gemaakt en niemand weet wie de verantwoordelijke is. Klachten worden afgewimpeld en je wordt zeker niet behandeld alsof je een mens bent. En de roosters wijzigen ook standaard een dag van tevoren.
Het is bijvoorbeeld niet meer mogelijk om zelf te kiezen welke minors je doet en deze eventueel op een andere school te volgen. Je moest een pakket kiezen van 7 minors en er daar dan 4 uit doen waarvan 1 verplichte. Dat je die minors helemaal niet zou willen doen, is dan jammer. Ik had mij ingeschreven voor een minor, hier schriftelijke bevestiging van ontvangen per post. En in de zomervakantie is die hele minor opgeheven en ben ik dus bij een andere minor ingedeeld. Voor een andere minor waren teveel inschrijvingen dus die minor kon ik niet doen en ik moest verplicht een andere minor doen. Bij een andere school een minor volgen is verboden.
Het afstudeerprogramma is zodanig in elkaar gezet dat het zonder vertraging afstuderen vrijwel onmogelijk is.
Alle goede docenten worden ontslagen. Alle slechte docenten lopen nog rond. Er worden studiereizen (vanuit school, door docenten dus!!) gepland tijdens tentamenweken. Als je meegaat en je tentamen is dan toevallig ingepland (weet je pas op het laatste moment) dan heb je pech en krijg je geen herkansing o.i.d. terwijl er van tevoren wordt gezegd dat dit allemaal goed geregeld is..
Zeker voor een MANAGEMENT opleiding snap ik niet hoe dit mogelijk is.. Vakken worden gegeven zonder dat bekend is wat er ingeleverd moet worden en wat er beoordeeld gaat worden. Verslagen worden tijdens presentaties nagekeken (binnen 10 minuten dus) en dan krijg je een cijfer.
EDIT: Vraag me ook erg af hoe het kan dat mijn vriendinnen van de VU en UVA altijd een half jaar van tevoren hun rooster weten. En ik amper 2 weken voor een tentamen pas weet wanneer het is, en roosterwijzigingen een dag van tevoren zelfs nog heb