Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
monikje schreef:@Renee1991 Vind het juist leuk als er ook Hbo'ers reageren! Ben benieuwd of het veel verschil met universiteit in zit kwa leerstof.
.
?
maar we moesten vragen beantwoorden over een onderzoeksverslag en er een abstract en titel bij schrijven die ze hadden weggelaten.Sunneva schreef:Wij hebben met academische vaardigheden eerst een zogenaamd TATS tentamen moeten maken. Weet niet meer waar het voor stondmaar we moesten vragen beantwoorden over een onderzoeksverslag en er een abstract en titel bij schrijven die ze hadden weggelaten.
En nu moeten we zelf een inleiding van een onderzoeksverslag schrijven.
Wij hebben helemaal nog geen echte statistiek. Grappig om te zien dat jullie daar al wel echt mee bezig zijn.
We hebben alleen nog geleerd welke designs ed er zijn.
ik voel een vrijdag en zaterdag AV aankomen haha zondag heb ik wedstrijd dus kan er dan niet aan werken:(
Jullie al dit soort momenten gehad? Dat je dacht van uhmm is dit het wel echt?
ZoeyDercks schreef:AV heb ik ook! De rest niet/nog niet.
Bij ons heet dat ACVA-A en B.
Ik heb ACVA-A behaald en heb nu B.
We moeten nu een eigen literatuuroverzicht maken- wat nog knap lastig blijkt te zijn gezien ik er al de nodige uren mee bezig ben haha.
Gittekit schreef:ZoeyDercks schreef:AV heb ik ook! De rest niet/nog niet.
Bij ons heet dat ACVA-A en B.
Ik heb ACVA-A behaald en heb nu B.
We moeten nu een eigen literatuuroverzicht maken- wat nog knap lastig blijkt te zijn gezien ik er al de nodige uren mee bezig ben haha.
Jij zit in Tilburg of niet?
Veel afkortingen die voorbij komen ken ik ook niet. Ik heb momenteel 2 vakken naast mijn thesis en stage: diagnostiek en ouderen psychologie. Heb vandaag het eerste begin gemaakt aan mijn BAPD (basis aantekening psychodiagnostiek) gemaakt, flink pittig!
Twee heel verschillende stages dus..