Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gaat de tijd lekker snel. Maar ik ben dan ook best secuur dus dat maakt het leuk. In het weekend hebben we standaard mensen in de lobby staan, dit zijn inderdaad de 15 jarigen. Zij werken tot 18.45 en daarna houdt de counter of drive het bij
Alleen als het druk is is dat wel eens vervelend.
We hadden er ook 1, die regelmatig door de drive kwam en als je dan het geld aan wilde nemen, streek hij met zijn hand over je vingers heen... BBBLEEGGHHH..... Heb er wel een wat van gezegd en hem gewaarschuwd, mocht ie het nog een keer doen, dat ik een aanklacht tegen hem in ging dienen bij de politie.... Daarna heeft ie het niet meer gedaan

De tweede keer dat ik er kwam te werken (was gestopt voor anderhalf jaar ofzo) in ieder geval niet, haha.
Daar heb ik wel geluk mee!
En we staan in het zicht van de counter dus iedereen wordt gewoon op tijd geholpen

Volgende week zaterdag begin ik en ik krijg de opleiding kassa. Deze week nog wat documenten in orde brengen zoals attest van de huisarts dat ik met voedsel mag werken. Nog een vraagje, hoe valt de kleding uit van de Mc? Ik moet namelijk mijn kledingmaten doorgeven maar ik vind dat dit vaak zo kan verschillen...

Suzanne_J schreef:Ik ben aangenomen bij de McDonald's!Volgende week zaterdag begin ik en ik krijg de opleiding kassa. Deze week nog wat documenten in orde brengen zoals attest van de huisarts dat ik met voedsel mag werken. Nog een vraagje, hoe valt de kleding uit van de Mc? Ik moet namelijk mijn kledingmaten doorgeven maar ik vind dat dit vaak zo kan verschillen...
Ik heb er wel echt heel veel zin in