Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wil dit weekend keihard werken dat ik dan m'n 1e versie af heb. En dan hopelijk dat ik 't begin/midden februari echt af in kan leveren. 
Ik vind het wel spannend, hoop dat het goed gaat
volgens prof lopen er veel potentiële werkgevers rond daar dus da's weer mooi meegenomen. 
Beetje raar! Ik hoop dat het je lukt, zal vast goed komen! 
Snap er helemaal niets van, haha!
.
.
Quir schreef:Mag ik hier even binnen vallen?![]()
Ik ben bezig met een scriptie schrijven (geen afstuderen), een literatuur studie. Nu moet ik een flow-chart (zoek opdrachten in databases, inclusie en exclusie criteria, etc) maken en een data-extractie tabel (gevonden literatuur/artikelen in verwerken). Flow-chart weet ik wel wat ik precies moet doen en hoe het er uit moet zien, maar hoe maak je deze het beste? Gewoon in een of ander programma alla Paint?
Data-extractie tabel kom ik helemaal niet aan uit, helaas. Is er iemand die ook een literatuur studie gedaan heeft en mij misschien een handje op weg kan en/of wil helpen hiermee?
Quir schreef:Mag ik hier even binnen vallen?![]()
Ik ben bezig met een scriptie schrijven (geen afstuderen), een literatuur studie. Nu moet ik een flow-chart (zoek opdrachten in databases, inclusie en exclusie criteria, etc) maken en een data-extractie tabel (gevonden literatuur/artikelen in verwerken). Flow-chart weet ik wel wat ik precies moet doen en hoe het er uit moet zien, maar hoe maak je deze het beste? Gewoon in een of ander programma alla Paint?
Data-extractie tabel kom ik helemaal niet aan uit, helaas. Is er iemand die ook een literatuur studie gedaan heeft en mij misschien een handje op weg kan en/of wil helpen hiermee?
Die programmas zij in principe betaald maar misschien via het netwerk van je uni? Anders moet je even een handig iemand in je omgeving vragen, programmas zijn in principe wel verkrijgbaar
. Was het vak waar ik het meest bang voor was
Helaas niet, heb m'n vierde keuze. Denk wel dat ik hier wat mee kan, als ik tenminste zelf een beetje richting aan mag geven. Het gaat over sustainable consumption, in principe prima food/agribusiness geschikt (mijn interessegebied) alleen wilde ik graag iets toepassen op m'n werk en weet ik niet of ik uberhaupt aan dit thema mn eigen invalshoek mag geven. Maar dat zie ik later wel
iig wel empirisch onderzoek en niet literatuurstudie, en dat was ook exact wat ik in gedachten had, dus dat is fijn 

Wat rot. edit: maar je onderwerp klinkt wel heel interessant
Heb nu een onderwerp meer naar natuurbeheer toe
5,5 week nog, gaat snel! Loop je op schema?