wat was jou volgnummer dream-lot? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dus wordt m niet xd
moet nog 3 vakken en dan heb ik mijn bachelor! Helaas door ziekte en veel gedoe nog niet dit jaar
ikbencarmen schreef:Mijn volgnummer is helemaal dramatisch, 209:(

Balen...Arantes schreef:ikbencarmen schreef:Mijn volgnummer is helemaal dramatisch, 209:(
Hier nog 1, volgnummer 124 terwijl er tot 36 is ingeloot![]()
Vorig jaar zat ik er ook al 100 vanaf, loting is niet voor mij weggelegd
Weet iemand hoe het zit, dat als je nu een jaar hbo gaat doen en dan bvb de propedeuse haalt met een 8, ga je dan meeloten met een 8 bij de loting?
_xManadisx_ schreef:Cookie2222 schreef:Gefeliciteerd allemaal die zijn ingeloot !
En jammer zeg voor de rest :/
Ik heb 1 heel misschien 2 vakken niet gehaald dus ik zie een paar van jullie wss nog wel
Welke? Ik moet EBC nog en IA moet ik afwachten, krijg daar nog een herkansing voor
. Maar nu gelukkig afgestudeerd in Gent. Wie wil komt er wel.
Er zijn er wel 2 nageplaatst in mijn klasse (nu is t/m 23 geplaatst), ik heb nummer 27.
stuur maar even een pb'tje

Ik ga vanaf september een half jaar stage lopen in de kliniek in Utrecht voor mijn HBO opleiding dier- en veehouderij. Het is een onderzoeksstage waarmee ik het voedermanagement binnen het departement paard ga verbeteren. Leuk weetje, "mijn kantoor" zit echt midden in de kliniek dus niet ergens achteraf in een gebouw zonder dieren om mij heen