EllisL schreef:Hoihoi! Ik ga pabo doen in Vlissingen, zal straks ff uitgebreid reageren
Hey!
Ik ga daar ook de pabo doen, komen we elkaar nog tegen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ronaa94 schreef:Ik heb openbaar gekozen, ik ben niet gelovig opgevoed, ook niet gedoopt oid dus dan is de keus al snel gemaakt
Oja, daar had ik toen een mailtje van gehad.. Maar ik vraag me af waarom wij die moeten maken, want volgens mij krijgen wij helemaal geen vreemde talen? Of zullen we wel engels krijgen?
Ik heb katholiek/christelijk gekozen omdat ik anders hier in de omgeving moeilijk aan de bak krijgen.

Aibelle schreef:annnepannne schreef:
Avans Breda?
Volgensmij ook 20 augustus, maar weet t niet zeker.. Ze zijn lekker optijd met informatie enzo.
Nee Den Bosch, maar zal allemaal wel tegelijk beginnen denk ik.. Ja hoorde dat we deze week een brief zouden krijgen maar heb ook nog niks gehad, ook geen info over boeken aanschaffen etc.
Courses schreef:YAY M'N DIPLOMA IS BINNEN.
Nu moet ik alleen morgenochtend nog speciaal terug voor 4 school stempels anders kan ik 't niet opsturen naar DUO voor m'n lotingZucht, steun, kreun.
weet nog niet precies hoe het zit, maar daar ga ik vast dit jaar achter komen!
Ronaa94 schreef:Uhm, even kijken hoor, volgens mij als je op studie klikt en dan literatuurlijst. Ik ga kijken of ik een aantal dingen niet tweedehands kan kopen want vind het toch wel veel geld in één keer.
Dat terughoudender zijn ken ik wel, maar denk maar dat iedereen in hetzelfde schuitje zit, iedereen moet nieuwe mensen leren kennen
nathalie_v schreef:ginouque leuk! Welke opleiding ga je doen!
Voor de gene die mij gepb't heeft, onwijs bedankt voor de info! (kan mijn mailbox op bokt niet openen op telefoon.....)
Quir schreef:Boeken... Zeg me niks, Pff. Boeken pakket van bijna 1.500 euro.
Geen grapje meer, maar goed ze moeten toch komen en t is wel voor de hele opleiding. Gelukkig