Front officemedewerker Hoofddorp

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:32

Netjes ts!

Ik hoop dat je dit als een leermoment ziet, want als frontoffice medewerker is de kans groot dat je klanten tegenkomt tegen wie je niet kan uitvallen, ook al halen ze het bloed onder je nagels weg. Blijf dan rustig, nu kom je er makkelijk vanaf maar een manager zal het niet accepteren natuurlijk :)
Je kan alleen jezelf veranderen immers.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:34

Lasca_1987 schreef:
Ik ben inmiddels weer gekalmeerd en wil ook mijn excuses aanbieden voor mijn woede uitbarsting, maar met sommige uitlatingen die gedaan zijn haalt men t bloed onder mijn nagels vandaan. Daarbij heb ik ook nog iets anders te verwerken waar ik niet op in wil gaan. Dus alles bij elkaar werd een woede uitbarsting.

Netjes van je.

Verander je instelling en dan kom je er wel.
Zie dit als een leermoment. Dit krijg je ook in je werk, deze situaties.. ook dan zal het bloed onder je nagels vandaan gehaald worden.

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:39

Lasca_1987 schreef:
En jij gaat nu heel snel je brutale bek houden! -:(-

vakantie is betaald klaar uit!

Ik zie er maar 1 met een brutale bek en dat ben jij dame!

Als je mijn kind was geweest en je had je zo gedragen had je een giga schop onder je hol gehad.

EDIT; netjes van je excuus, maar blijf bij mijn standpunt over hoe je je al gedragen hebt.
Laatst bijgewerkt door Mear op 24-06-13 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:40

Lasca_1987 schreef:
Ik ben inmiddels weer gekalmeerd en wil ook mijn excuses aanbieden voor mijn woede uitbarsting, maar met sommige uitlatingen die gedaan zijn haalt men t bloed onder mijn nagels vandaan. Daarbij heb ik ook nog iets anders te verwerken waar ik niet op in wil gaan. Dus alles bij elkaar werd een woede uitbarsting.

Ga dan heel gauw die dingen verwerken.

In het hotel kunnen ze heeeeel onredelijk en heel kwaad worden.....daar zal je echt mee moeten leren omgaan en ten aller tijde rustig moeten blijven en een oplossing vinden.

Als je al een woede uitbarsting krijgt van de waarheid op internet...
Laatst bijgewerkt door Kitty1985 op 24-06-13 19:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:40

Mooi dat je weer gekalmeerd bent. Trek aub lering uit reacties hier en waarom al je topics uitlopen tot een negatieve sfeer. Stel prioriteiten en zet er je schouders onder ipv de slachtofferrol aan te nemen. Daar bereik je letterlijk helemaal niets mee. Zoek professionele hulp voor je problemen. Succes :)
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 24-06-13 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:41

Mear schreef:
Lasca_1987 schreef:
En jij gaat nu heel snel je brutale bek houden! -:(-

vakantie is betaald klaar uit!

Ik zie er maar 1 met een brutale bek en dat ben jij dame!

Als je mijn kind was geweest en je had je zo gedragen had je een giga schop onder je hol gehad.

Zoals je had kunnen lezen heb ik mijn excuses aangeboden. Maar t blijkt wel weer dat er bokkers zijn voor wie t lezen te moeilijk is. :')

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:42

Lasca_1987 schreef:
N0a schreef:

Met zo'n houding als ik lees je in vorige posts kom je er ook niet hoor..
Bovendien, Efteling is toch niet het einde van de wereld? Je kunt zo op en neer naar je stage dan. Evt afspreken of je ook minder mag werken ivm vakantie. Dus dat je schappelijk bent en 2/3 dagen mee loopt in die 2 weken.. kaatsheuvel is nog gewoon in Nederland, kan je makkelijk met OV 2/3 dagen op en neer reizen. Als je stage en studievertraging hier vanaf hangt, dan zou ik mezelf maar eens een schop onder de kont geven en wat gaan doen. Want zo kom je er niet in het leven..

Ja ik ga vakantie vieren in het hotel waar ik stage loop _O-

Ik bedoelde eigenlijk meer dat je vanuit je vakantieadres naar je stage op en neer reist... Dus dat je 's ochtends naar Amsterdam of waar dan ook gaat, 2x/3x in de week als ze moeilijk doen dat jij vakantie gaat houden. En dan 's avonds weer terug naar Kaatsheuvel om weer verder vakantie te vieren. Je moet het niet zo moeilijk maken.

Kitty1985

Re: Front officemedewerker Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:43

En in plaats van op vakantie gaan, had jij je moeder ook kunnen vragen nette en comfortabele kleding voor jou te kopen.

En je bent toch aan het werk als je niet op vakantie bent, dan heb je toch ook geen last van je vader.

Je bent gewend om niks te doen, als je dan 40 uur gaat werken(als het niet meer is) dan ben je zo bekaf dat je thuis bijna meteen je bed in duikt. Heb je ook geen last van je vader.

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:44

N0a schreef:
Lasca_1987 schreef:

Ja ik ga vakantie vieren in het hotel waar ik stage loop _O-

Ik bedoelde eigenlijk meer dat je vanuit je vakantieadres naar je stage op en neer reist... Dus dat je 's ochtends naar Amsterdam of waar dan ook gaat, 2x/3x in de week als ze moeilijk doen dat jij vakantie gaat houden. En dan 's avonds weer terug naar Kaatsheuvel om weer verder vakantie te vieren. Je moet het niet zo moeilijk maken.

Dat is inderdaad ook een mogelijkheid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:45

Tja naar Amsterdam dan ben ik niet om 7:00 op mn stage als ik tijdens mn vakantie heen en weer moet reizen, dus nee das geen optie. En t kost klauwen met geld ook, want ben afhankelijk van t ov.

Reken maar dat ik last van mn vader heb.. nee ik blijf niet thuis omdat jullie dat zo graag zien.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:45

Kitty1985 schreef:
En in plaats van op vakantie gaan, had jij je moeder ook kunnen vragen nette en comfortabele kleding voor jou te kopen.

En je bent toch aan het werk als je niet op vakantie bent, dan heb je toch ook geen last van je vader.

Je bent gewend om niks te doen, als je dan 40 uur gaat werken(als het niet meer is) dan ben je zo bekaf dat je thuis bijna meteen je bed in duikt. Heb je ook geen last van je vader.

Goed punt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:46

Mocht het niets worden met de stage, dan zou ik hard op zoek gaan naar vakantiewerk zodat je zelf ook iets meer financiële ruimte krijgt :)
(Staat ook goed op je cv dat je bereidt bent alles aan te pakken :j )

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:47

Lasca_1987 schreef:
Tja naar Amsterdam dan ben ik niet om 7:00 op mn stage als ik tijdens mn vakantie heen en weer moet reizen, dus nee das geen optie. En t kost klauwen met geld ook, want ben afhankelijk van t ov.

Reken maar dat ik last van mn vader heb.. nee ik blijf niet thuis omdat jullie dat zo graag zien.

Wie zegt dat je om 7 uur moet beginnen? Voor die 2 weken vakantie valt heus wel iets te regelen hoor.. In overleg is alles mogelijk, kan je vast ook wel een middag shift draaien.

Anoniem

Re: Front officemedewerker Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:48

om midden in de nacht terug te komen in Kaatsheuvel? Haha voel jeje wel goed?

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:50

N0a schreef:
Lasca_1987 schreef:

Wie zegt dat je om 7 uur moet beginnen? Voor die 2 weken vakantie valt heus wel iets te regelen hoor.. In overleg is alles mogelijk, kan je vast ook wel een middag shift draaien.

zeker, bij de meeste front office wordt er 24 uur gewerkt

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:51

Lasca_1987 schreef:

o ja, je vader wordt om 5 uur wakker omdat hij dan moet werken en even geen rekening houdt met de barones die thuis is....

sorry was het even vergeten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:51

Overdag lekker de Efteling in en de avond/nacht dienst draaien? Je bent immers 25 dus er is vast wel wat te regelen.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:52

Lasca_1987 schreef:

Laat maar, ik bedoel het goed en probeer je ideeën te geven. Maar zoals gewoonlijk wil je er weer niks van weten. Succes er mee!
Ik hoop dat ik nooit bij jou aan de balie kom..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:53

vuurneon schreef:
Overdag lekker de Efteling in en de avond/nacht dienst draaien? Je bent immers 25 dus er is vast wel wat te regelen.

T gaat hier om een stage adres in Amsterdam en ov reis is anderhalf uur en kost klauwe vol geld.. stelletje zotten met dit idee :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:53

Kitty1985 schreef:
Lasca_1987 schreef:

o ja, je vader wordt om 5 uur wakker omdat hij dan moet werken en even geen rekening houdt met de barones die thuis is....

sorry was het even vergeten

En hier hebben we dus weer een grote mond -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:54

N0a schreef:
Lasca_1987 schreef:

Laat maar, ik bedoel het goed en probeer je ideeën te geven. Maar zoals gewoonlijk wil je er weer niks van weten. Succes er mee!

Ik hoop jou nooit aan de balie te krijgen _O-

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:55

dames we kunnen het maar beter opgeven met deze barones.

Deze barones eist dat alles gaat zoals zij wil. En is NIET ik herhaal NIET van plan om zelf ook maar een millimeter moeite te doen.

Ze blijft toch wel tot de dood van haar ouders daar wonen leven van onze centen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:57

Kitty1985 schreef:
dames we kunnen het maar beter opgeven met deze barones.

Deze barones eist dat alles gaat zoals zij wil. En is NIET ik herhaal NIET van plan om zelf ook maar een millimeter moeite te doen.

Ze blijft toch wel tot de dood van haar ouders daar wonen leven van onze centen...

T is heerlijk om van anders man centen te leven, heerlijk! _O-

Oh en toch wel vriendelijk dat je mij een barones noemt.. maar noem mij dan liever de koningin _O-

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:57

Misschien wordt het tijd om eens naar je eigen berichten te kijken Lasca, je noemt mensen zelf ook zotten, dat is ook niet bepaald netjes.

Je zou ook naar Amsterdam kunnen gaan een middagdienst draaien, dan een nachtje thuis slapen, gevolgd door een vroege dienst en dan weer terug naar Kaatsheuvel. Vermoeiend ja, maar je moet er iets voor over hebben. Hoewel dit allemaal weer heel erg waarzeggen is, aangezien er überhaupt nog geen stageplek is.

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:58

N0a schreef:
Lasca_1987 schreef:

Kans is klein, binnen een week wordt ze van haar stage bedrijf getrapt en kan ze het wel schudden in amsterdam