Nog steeds opzoek naar een baantje voor op een zaterdag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kgambler schreef:Ik heb niet helemaal bij gelezen, maar ik zag dat er een aantal mensen een baan hebben gevonden, er wordt flink gereageerd op vacatures en goed getimmerd aan cv's! Hartstikke goed!
Qua cv vroeg ik me nog af hoe ik het huidige werk wat ik doe nu het beste kan noemen en omschrijven? Hebben jullie input?
Op dit moment doe ik werk bij een verzekeringsmaatschappij, ik ben een tijdje geleden van de helpdesk doorgestroomd naar de afdeling acceptatie. Ik ben volgens mij geen acceptant (of misschien acceptant junior?),ik maak in ieder geval nog geen beslissingen over of iemand die geroyeerd is weer terug mag komen na het terug betalen van de achterstand, wat ik veel doe op dit moment is de mutaties uitvoeren op de polissen (pakketwijzigingen, polissen royeren, opvoeren, brieven tot splitsing sturen etc etc), daarnaast beantwoord ik de telefoon waarbij ik de helpdesk met inhoudelijke vragen krijg, dan beantwoord ik ze, neem het telefoontje over of zoek het uit om later terug te bellen. Ze hebben me gekozen omdat ze me samen met iemand anders het meest geschikt/best voor de afdeling vonden.
Voor mijn cv en linked in kom ik er alleen niet helemaal uit om tot een passende omschrijving te komen, moet ook niet te lang zijn.
Sorry voor de lap tekst!
annastasia schreef:kgambler schreef:Ik heb niet helemaal bij gelezen, maar ik zag dat er een aantal mensen een baan hebben gevonden, er wordt flink gereageerd op vacatures en goed getimmerd aan cv's! Hartstikke goed!
Qua cv vroeg ik me nog af hoe ik het huidige werk wat ik doe nu het beste kan noemen en omschrijven? Hebben jullie input?
Op dit moment doe ik werk bij een verzekeringsmaatschappij, ik ben een tijdje geleden van de helpdesk doorgestroomd naar de afdeling acceptatie. Ik ben volgens mij geen acceptant (of misschien acceptant junior?),ik maak in ieder geval nog geen beslissingen over of iemand die geroyeerd is weer terug mag komen na het terug betalen van de achterstand, wat ik veel doe op dit moment is de mutaties uitvoeren op de polissen (pakketwijzigingen, polissen royeren, opvoeren, brieven tot splitsing sturen etc etc), daarnaast beantwoord ik de telefoon waarbij ik de helpdesk met inhoudelijke vragen krijg, dan beantwoord ik ze, neem het telefoontje over of zoek het uit om later terug te bellen. Ze hebben me gekozen omdat ze me samen met iemand anders het meest geschikt/best voor de afdeling vonden.
Voor mijn cv en linked in kom ik er alleen niet helemaal uit om tot een passende omschrijving te komen, moet ook niet te lang zijn.
Sorry voor de lap tekst!
Gaaf! Welk bedrijf werk je? Ik bel ook wel eens daarnaartoe als ik er niet uit kom in het systeem qua wijzigingen of als ik voorlopige dekking wil afgeven heb ik ook toestemming nodig. Ik zou denk ik junior- acceptant neerzetten
anne3000 schreef:Ik teken voor het minimum hoor! Ben zelfstandig (geen contracten alles zwart) in de paarden en elke vastigheid in de maand is mooi meegenomen. Het lijkt me zoveel leuker dan die zware dozen en constant kassa draaien bij de Lidl. Maar het grootste voordeel: De openingstijden van de KPN winkelZe hebben maar 1 koopavond in de week en gaan op zaterdag om 5 uur dicht. Lidl begint een paar uur eerder, heeft elke avond een koop avond ook op zaterdag.
Dus hoop een baan te vinden, waar ik meer tijd heb voor de paarden
edit: Jij kent het Kriel?