WillemYntJee schreef:Hoeveel uur besteden jullie eigenlijk per dag aan je opdracht?
Ik zou er namelijk heeeuul graag naast willen werken, maargoed de banen liggen niet voor t oprapen momenteel en ik ben een beetje bang dat ik dan straks bij de echte researchfase wat in de knoei kom met mn tijd. Nu heb ik namelijk bergen van vrije tijd, maar we zijn nog bezig met t plan van aanpak.
Ik word geacht 42 uur per week te besteden. En dan moet ik in mei klaar zijn.
Maar.. Ik reken tot september. Ik vind het nu voornamelijk belangrijk dat IK tevreden ben als ik klaar ben. Dan maar wat langer!
En ik weet dat ik door alles wat gebeurd is nou eenmaal minder productief bezig ben dan ik zou moeten zijn.
Ernaast werken? Mja, op zaterdag, maar dat doe ik al jaren. Verder zou ik dat nu niet redden. Hoewel, als het echt moet, dan kan alles tuurlijk
@pluisje88; waar is jouw afstudeerplek?
Ik heb geen werkplek. Ja, ik kan thuis aan de gang (maar ouderlijk huis, dus niet ideaal). En heb mezelf opgedragen ook in de bibliotheek aan de gang te gaan 
Op bedrijf of school is geen plaats/mogelijkheid helaas.. Vreemde ogen dwingen

) Ik doe de MA Arts and Culture aan de Universiteit Leiden. Heb dinsdag gesprek gehad voor scriptie en moet nog twee vakken doen daarnaast. Het wordt wel heel hard werken, maar ik wil het gewoon dit jaar halen, want wil misschien volgend jaar nog een educatieve Master doen tot leraar.
Een
voor iedereen met goede resultaten en vooruitgangen en een