Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Selente schreef:Nou goed, ten eerste is de vraag of je intern gaat of niet. Echt koken intern gaat natuurlijk niet omdat je er geen fornuis e.d. hebt. Ik en m'n kamergenoot gaan wel kijken of we na het weekend beide een maaltijd van thuis mee kunnen nemen die we dan gaan opwarmen.
Zo maken we ook ons ontbijt en onze lunch zelf en pikken we af en toe iets mee in de kantine. Ik ben ervan overtuigd dat je zo een hoop geld uit kan sparen wat betreft eten!
Maar je moet dus niet van het koken uit gaan... Cup a soup e.d. zou nog mogelijk zijn met een waterkoker. Al mag je al die dingen officieel niet eens op je kamer geloof ik. Maar blijkbaar wordt er door vele studenten niet aan gehouden dus er is wel wat speling.
best laat eigenlijk.
Selente schreef:Vreemd... Kennismaking is namelijk deze woensdag voor klassen.![]()
Lijkt me stug dat je dan in je eentje kennismaken hebt.
maar het zal wel. Ik mocht er de derde niet zijn want ik was nog niet aangenomen maar ze wisten wel al in welke klas ik kwam zodat ik alle formulieren kon inleveren. Of te wel volgens mij hebben ze me al ingedeeld
Luz_ElenaE schreef:Selente schreef:Vreemd... Kennismaking is namelijk deze woensdag voor klassen.![]()
Lijkt me stug dat je dan in je eentje kennismaken hebt.
Ik vond het ook een beetje apartmaar het zal wel. Ik mocht er de derde niet zijn want ik was nog niet aangenomen maar ze wisten wel al in welke klas ik kwam zodat ik alle formulieren kon inleveren. Of te wel volgens mij hebben ze me al ingedeeld
In feiten wordt iedereen aangenomen dus wat een stom argument... Is toch veel handiger om iedereen op dezelfde dag te hebben!