Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De betaling moet geschieden ten tijde en ter plaatse van de aflevering. Bij een consumentenkoop kan de koper tot vooruitbetaling van ten hoogste de helft van de koopprijs worden verplicht.
Szan schreef:snap eruit dat niemand gebruikt maakt van rembours bij jullie ?Het aanbieden van achteraf overmaken vonden we te riskant, dus wij bieden alleen verzenden onder rembours aan. Het kost dan voor de klant iets meer, maar geeft ons als ondernemer net wat meer zekerheid. Overigens is er nog nooit gebruik van gemaakt en hebben we nog nooit vragen gehad over andere mogelijkheden om te betalen na ontvangst.
joyce2 schreef:Kom ik weer met een vraag over verzenden hoor! Er is gister een bestelling gedaan in de webshop door iemand uit België, maar normaal verzend ik alleen binnen Nederland. Ik heb al een paar keer eerder wat naar België verstuurd, maar dat ging steeds om normaal formaat pakketjes. De goedkoopste optie die ik kon vinden was verzenden via DPD voor €14,95 (weet iemand nog goedkopere opties toevallig?).
Maarrrr, de klant die nu een bestelling heeft gedaan, heeft 3 grote items besteld, waarbij elke doos afzonderlijk net binnen de maximum afmetingen valt. Binnen Nederland neem ik bij grotere bestellingen altijd de verzendkosten op mij, maar bij deze bestelling kan ik dat echt niet doen. Ik wil de klant nu graag een voorstel doen en ik denk dat alle dozen afzonderlijk laten verzenden het goedkoopst is, maar ik ben toch even nieuwsgierig hoe jullie dat doen met het verzenden van grote pakketten? (Elk pakket is ongeveer 40x60x42, met een gewicht van zo'n 5 kilo)
joyce2 schreef:Ik heb de afmetingen toen ingevoerd bij TNT en voor 3 dozen kwam ik uit op meer dan €300,- !!
Nu heeft de klant nooit meer wat van zich laten horen, dus wat dat betreft hoef ik er niet meer achteraan, maar toch wel handig om te weten voor in de toekomst