Overigens heb ik ook maar eens een laptop besteld, toch wel handig.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denise_Tink schreef:Ben je een nieuwe student? Je kunt je studentenreisproduct ophalen vanaf de 15e van de maand voordat je recht op studiefinanciering ingaat. Log in op Mijn DUO om te zien wanneer dat is. Je kunt er vervolgens mee reizen vanaf het moment dat je studiefinanciering ingaat.
Dat staat op DUO.nl dus ik neem dus aan wel vanaf 1 September? Oh oh dat wordt een duur grapje...
Laurahh schreef:Ja, je kan het product eerder ophalen, maar nog niet gebruiken.
Dus pas vanaf 1 september, dat is ook waarom ik niet naar mijn intro ga
Denise_Tink schreef:Gaat je reisproduct pas 1 september in?? Nee toch... Er staat dat je 'm kan gebruiken vanaf de 15e van de maand voordat je stufi krijgt, dus 15 augustus. Anders wordt die intro voor mij wel een heel duur grapje.. *ik ga even opzoeken*
M_ariskaa schreef:Hoeveel ben je kwijt per dag? Ik moet namelijk ook een maand zelf betalen, en een abbonement was het goedkoopste voor mij. Kan ook via PB.Ja, aangezien ik nog geen 18 ben.. Godzijdank wil mn vader het voor me betalen!
Overigens heb ik ook maar eens een laptop besteld, toch wel handig.
Cchanny schreef:Denise_Tink schreef:Gaat je reisproduct pas 1 september in?? Nee toch... Er staat dat je 'm kan gebruiken vanaf de 15e van de maand voordat je stufi krijgt, dus 15 augustus. Anders wordt die intro voor mij wel een heel duur grapje.. *ik ga even opzoeken*
Mijnes gaat in op 16 aug.
Omdat ik hem al 2 jaar heb.
Hitime schreef:Cchanny schreef:Mijnes gaat in op 16 aug.
Omdat ik hem al 2 jaar heb.
Als je vorig jaar al hebt gestuurd (maar bent gestopt), mag je 'm dan nu wel gebruiken?
Cchanny schreef:Hitime schreef:Als je vorig jaar al hebt gestuurd (maar bent gestopt), mag je 'm dan nu wel gebruiken?
Je kan hem dan niet meer gebruiken.
Als het goed is is hij geblokeerd.
Aangezien je je moet inchecken. Zal hij dat weigeren. En ik denk dat je ook een boete krijgt als je word gecontroleerd.
Je hebt hem toch wel stop gezet bij de DUO??
Anders kan je flink wat terug betalen ..