Ik ga even alles hooi geven en laatste controleronde doen ! Daaaaag
Anoniem
Geplaatst: 21-06-12 22:34
Sodeknetter. Dat is wel héél lang
xMercury
Geplaatst: 21-06-12 22:34
Y U so tall?
Xjosee
Geplaatst: 21-06-12 22:38
hahaha, en hij is niet de langste van de familie
daphne1997a
Geplaatst: 21-06-12 22:41
Ik ben een stille meelezer! ik wil na mijn MAVO ook naar deurne gaan Heb nog geen keuze gemaakt van welke opleiding. Maar ik denk horse and wildlife, horse and leisure of de MBO paardensport opleiding.
Ik las dat jullie het hadden over lengtes, bij ons in de familie ben ik ook de kleinste Ik ben 1.69 en mn oudste broer is 1.96 en mijn jongste broer 1.98 en mn neef 2.01, hahah :p
Ik ben nu nog bezig met het 3e jaar, dus volgend jaar doe ik examen
Xjosee
Geplaatst: 21-06-12 22:56
hahaha, wat leuk die dialecten. Wat dat betreft ben ik weer saai
chantalboes
Geplaatst: 21-06-12 22:56
Woaah! jullie hebben opeens veel gepraat! ik heb het hele voorstelrondje gemist, maar ga toch nog even lekker over met zelf praten
je m'apelle Chantal, woon mn hele leven al in het prachtige katwijk aan zee. ben trouwens 17jaar en 1.72 (:D de grootste mwahaha) Sinds mn tiende dropte mn moedertje me elke woensdag op de manege waar ik nogsteeds dageliks hang. ik begon als lesmeiske en eindigde als buitenrit begeleidster(onwijs leuk werk!)toen ik 14was kreeg ik een tegekke verzorgfries aangeboden, samen hebben wij een super tijd gehad heel veel van elkaar geleerd enshit. totdat ik vorig jaar opeens aan de kant werd gezet door de eigenaar. toen ben ik bijna een jaar gestopt met rijden. grote fout, maar daardoor ben ik gaan inzien dat ik niets liever wil dan paarden/paardrijden/paardpaardpaard. ben ondertussen weer begonnen met rijden en lease nu een heeeeel leuk paardje Scar (heeft zn naam te danken aan het enorme litteken op zijn rechter zij). foto's binnenkort! ik kan een enorme zenuwenpees zijn maar meestal heel nuchter en relaxed met humor en ik heb onwijs veel zin.in aankomend jaaaaaar!!!!