't leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mri

Re: 't leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 23:33

Dat ik op linkerd in te vinden ben vind ik prima, verder ben ik niet erg vindbaar.
Met mijn nam combi ben ik de enige. Soms kan je beter jan jansen zijn, dan kan je tenminste zeggen: dat was een andere jan!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 08:06

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 10:13

Wat fijn saskia!

En Mri, ik ben op linked in en monsterboard ook weer wel te vinden. (edit: daar heb ik dan ook weer graag zo veel mogelijk vriendjes en vriendinnetjes...al ken ik ze niet in real-life...hoe meer hoe beter, staat altijd goed. In tegenstelling tot mijn privé dingen...daar ben ik selectief :+ )
Maar dat is dan ook weer duidelijk bewust. Die sites zijn ervoor om je profiel publiekelijk neer te zetten. Maar wat ik in mijn privé leven uitspook heeft niemand te weten. Kortom, die profielen zijn ook niet gelinkt met mijn facebook etc.
En mochten ze er onverhoopt toch ooit opkomen (wat altijd nog mogelijk is) zien niet-vrienden niet meer dan wat simpele info...5% van wat er op mijn CV zal staan.

Daarnaast, mocht ik het ooit wel terug krijgen, je weet maar nooit. Dan is het nog de vraag wat....ik wil dan graag horen welke post ze doet nadenken. Als het is omdat ik een keer te veel bier op had tijdens het uitgaan zal ik ze toch netjes vertellen dat ik dat van hun kant dan geen porum vind :D

Anyhow...ik ga zo ingewerkt worden in mijn nieuwe bij-baan dinges...online weer....hihi...ben beniewd ~~}>

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 10:29

Ik heb ook een naam die vrijwel niemand anders heeft, zeker niet in de combinatie die ik heb. Dus tja, ik pas ook goed op wat ik plaats en hoe. Als het anoniem kan: Graag!! Maar als ze 1+1 optellen komen ze denk ik ook wel achter wie er onder deze nickname schuilt ;) Heb trouwens wel een tijdje onder mijn eigen naam gebokt, maar vond het - ook na het modereren - toch fijner om even wat meer in de achtergrond terecht te komen.
Laatst bijgewerkt door Winged op 31-05-12 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 10:29

Haha die Lolleke,succes he!!

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:15

De procedure duurde even maar... ik heb de baan! :D
Ben echt zo buiten proportioneel blij! :oo

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:25

Gefeliciteerd!! *\o/*

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:29

Dankjewel! :D :D :D

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:36

Gefeliciteerd! Wat wordt je functie??

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:42

Kyno, wat supertof!!

Ik zit me hier ook als de donder te vermaken trouwens :D Nooit geweten dat inwerken zo leuk kon zijn! :')

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 12:00

Nou werd ik nieuwsgierig wat op google te voorschijn kwam als ik mijn naam opzocht :D. Met mijn meisjesnaam komt er een totaal ander persoon naar boven met een heel ander geboortejaar. Zelfs mijn (afgeschermde) profiel op FB kreeg ik niet eens te zien. Mijn getrouwde naam komt ook niet boven water... Redelijk anoniem dus ;)
Maar goed, ik schrijf ook nooit negatief over werkgevers voor het geval dat :=.

Kyno: gefeliciteerd!!!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 12:20

Ik schaam me niet voor wat er op internet staat, voor zover ik weet staan er geen "schadelijke" dingen online. Mochten ze na veel zoekwerk bijv. bij mijn artistiek naakt foto's terecht komen en mij daarom afwijzen, so be it... Maar heb daar nog nooit iemand over gehoord ;)

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 12:21

Van mij staan er gelukkig ook geen schokkende dingen online, tenminste als ik mezef google ;-). Mochten ze foto's vinden dan zijn dat gelukkig ook geen foto's waar ik lam op sta etc.

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 12:28

gefeliciteerd!!

als het goed is kunnen ze bij mij ook niks raars terug vinden. tja anders is iedereen toch student geweest en een keert lam. me reisblog is denk wel goed terug te vinden, maar heb daar ook niks raars staan, wel de link naar me fotos op facebook. maar de rest van me facebook is voor vrienden.

leuk zomerbaantje (tot okt) in omgeving tilburg
http://www.parttimewerk.nl/vacatures/48 ... medewerker

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 12:29

Kyno schreef:
De procedure duurde even maar... ik heb de baan! :D
Ben echt zo buiten proportioneel blij! :oo

Gefeliciteerd!! Waar ga je aan de slag?

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 12:54

joyce2 schreef:
Ik schaam me niet voor wat er op internet staat, voor zover ik weet staan er geen "schadelijke" dingen online. Mochten ze na veel zoekwerk bijv. bij mijn artistiek naakt foto's terecht komen en mij daarom afwijzen, so be it... Maar heb daar nog nooit iemand over gehoord ;)

Inderdaad, als ze daar niet tegen kunnen so be it, en je geeft zelf al aan...dan hebben ze dus al flink zitten neuzen. Ik heb er bepaald het lichaam niet voor, maar als je dat wel hebt en het levert mooi resultaat op waar je trots op bent dan heb ik daar veel respect voor!

En ik vraag me af hoe ver een werkgever moet neuzen, je komt toch iemand tegen in real life uiteindelijk?
Een snelle google ofzo vind ik niks mis mee...voor het zelfde geld vind je 10 pagina's aan drama. Heb een vriend waar dat bij is, en die drama is waar en een goede hint voor een werkgever om op zijn minst op te passen :')

@blacknorton, helaas net te ver weg voor mij! Jammer...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:09

Precies! Ik heb net ook eens flink zitten googlen, op alle mogelijke manieren, maar ik kom zelf niet bij die foto's uit. Ook niet als ik het combineer met de naam van de fotograaf, de naam van zijn bedrijf en ook niet in combinatie met mijn modellen "schuilnaam". Dus ik heb zo'n idee dat ze niet te vinden zijn, mits iemand echt getipt is met een directe link. Maar goed, de foto's zijn niet ordinair en ik ben er best wel trots op (je blijft toch altijd kritisch op je eigen lichaam he...), dus wat mij betreft mag iedereen ze zien! ;)

En idd, tot hoe ver moet je als werkgever gaan met spitten? Ik denk dat de meeste werkgevers het vrij oppervlakkig houden, net wat je zegt. Gewoon even kijken of er niet gelijk op de eerste pagina al allemaal narigheid naar boven komt. Facebook profiel is natuurlijk ook interessant, omdat je dan kan zien wat voor vrienden iemand heeft en wat mensen doen in hun vrije tijd. Al heb ik daarbij ook weer zoiets, wat iemand in zijn vrije tijd doet moet ie lekker zelf weten. Als je werk er niet onder te lijden heeft, dan zou het toch niets uit hoeven maken als iemand bijv. elke weekend dronken is, elk weekend een blowtje rookt, of naar wilde feesten gaat.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:17

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:29

Gefeliciteerd Kyno!!

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 16:44

Gefeliciteerd Kyno! Fijn dat er toch nog mensen in dit topic zijn die een baan vinden!

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:41

Krijg ik net een mail over THUISWERK vacatures:
Citaat:
Graag informeren wij u naar nieuwe vacatures die wij voor u hebben geselecteerd. Mogelijk zit er een mooie (bij)baan voor u bij!
2. Word ook demonstrateur (m/v) bij Monsterscore.nl. Als demonstrateur word je ingezet in veel verschillende winkels en voor een keur aan verschillende merken en bedrijven. Ook de werkzaamheden lopen per job uiteen. Dit maakt het werken als demonstratrice veelzijdig en ook interessant. Soms sta je alleen en dan weer werk je in teamverband.

4. Word ook bezorger van Albert.nl in uw eigen regio! Als bezorger ben je letterlijk het visitekaartje van Albert. Zowel in het drukke verkeer als bij onze klanten thuis, vergeet je geen moment dat je Albert representeert. Je staat garant voor een tijdige aflevering, rekent af (met een mobiele PIN-automaat) en neemt lege flessen mee terug. Voor de baan van bezorger moet je tenminste één jaar een rijbewijs hebben.

Ik weet niet hoor, maar sinds wanneer kun je bovenstaande vacatures vanuit huis doen :o?
Als demonstrateur sta je in winkels en als bezorger zit je het merendeel op de weg. Dat is dan toch geen thuiswerk te noemen of ben ik nou gek???

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:11

*\o/* *\o/* Yeahhhhh ik heb ook een baan *\o/* *\o/*

Startdatum 1 augustus voor 32 uur. Lekker de vrijdag vrij. Ik ben blij :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:12

Gefeliciteerd zeg!! :))

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:49

gefeliciteerd!!

apart patpen, ik heb ook een ander idee van thuiswerk hoor

patpen