Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Ik schaam me niet voor wat er op internet staat, voor zover ik weet staan er geen "schadelijke" dingen online. Mochten ze na veel zoekwerk bijv. bij mijn artistiek naakt foto's terecht komen en mij daarom afwijzen, so be it... Maar heb daar nog nooit iemand over gehoord
Citaat:Graag informeren wij u naar nieuwe vacatures die wij voor u hebben geselecteerd. Mogelijk zit er een mooie (bij)baan voor u bij!
2. Word ook demonstrateur (m/v) bij Monsterscore.nl. Als demonstrateur word je ingezet in veel verschillende winkels en voor een keur aan verschillende merken en bedrijven. Ook de werkzaamheden lopen per job uiteen. Dit maakt het werken als demonstratrice veelzijdig en ook interessant. Soms sta je alleen en dan weer werk je in teamverband.
4. Word ook bezorger van Albert.nl in uw eigen regio! Als bezorger ben je letterlijk het visitekaartje van Albert. Zowel in het drukke verkeer als bij onze klanten thuis, vergeet je geen moment dat je Albert representeert. Je staat garant voor een tijdige aflevering, rekent af (met een mobiele PIN-automaat) en neemt lege flessen mee terug. Voor de baan van bezorger moet je tenminste één jaar een rijbewijs hebben.