Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Re: Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:06

1234. De kamers zijn rond de 15 m2 voor tussen de 230 en 260. Daarbij deel je de nette ruime keuken met z'n allen. En afhankelijk van welke kamer je hebt, deel je de wc met 0 tot 3 mensen en de douche ook :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:11

Woow das goedkoop! Al helemaal voor in Velp!! Velp is giga duur, wat je daar wel niet tegenkomt!
Maarja ik denk niet dat ik ga verhuizen :P
Met beetje geluk heb k in februari nieuwe (leukere) huisgenoot xD

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:26

Mja weet niet of t duur of goedkoop is. Weet wel dat t hier super chill wonen is. Dus als je n andere kamer zoekt. Geef naar n gil. Dan hou k je op de hoogte of er nog mensen weg gaan enzo :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:31

Haha is goed!
Mijn kamer in arnhem is 12 m2 en 325 per maand :=
dus kleiner dan die bij jou, en een stuk duurder!

Ik lig nu al in bed, zo lekker slapen!
Achterlijk vroeg, maar voel dat mn lichaam wil rusten :')
Laatst bijgewerkt door 1234 op 17-01-12 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:33

Woooow ja!
Ik betaal 255 voor 18, met n eigen wc en de douche deel ik met buurman.
De kamer die vrij zou komen is 15 ofzo, en daar betaal je nog minder voor.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:36

Woow chil!!
Ik heb niets voor mezelf behalve mn kamer.
Badkamer, wc en keuken deel k met beide huisgenoten
Geen probleem zolang ze er geen rotzooi van maken. :P

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:52

arans schreef:
Ik eet nu mijn curry, het is nog lekkerder dan gisteren :P

kom je dat ook voor ons maken?

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:54

Gezellig Mara, wat ging je koken?
Ik heb vanavond gezellig met m'n club op de vereniging gegeten en ik ben nu heeeel hard aan het chillen. :D
Zo blij dat tentamens voorbij zijn. Iedereen in Delft begint nu juist haha.

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 23:42

Ik ga zo nog naar een feestje van mijn studievereniging.
Moet er alleen nog een beetje zin voor maken haha :P

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 23:49

Ja hoor als jullie dat lekker vinden :P

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 00:12

1234 schreef:
Woow chil!!
Ik heb niets voor mezelf behalve mn kamer.
Badkamer, wc en keuken deel k met beide huisgenoten
Geen probleem zolang ze er geen rotzooi van maken. :P

Delen vind ik ook niks mis mee hoor :)
Maar ik ben nu wel erg blij met m'n wctje :)
Hoef ik 's nachts niet die koude gang over enzo...En ik weet zeker dat ie schoon is :)
En de douche is alleen vanuit mijn kamer en buur z'n kamer bereikbaar. Dus hoef ik geen dingen mee te nemen enzo. Alles ligt en hangt daar gewoon :)

Nadeel is dat buurman m'n kamer zo binnen kan via de badkamer. Maar dat kan ik ook bij hem :)

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 00:48

Zo ik ben weer terug van late dienst!
Net even gedoucht!

toen ik vanmiddag weg ging waren huisgenoten beneden bezig, jongen was aan het stofzuigen en andere huisgenoot kwam ook net binnen, was wel even gezellig!

Was trouwens lekker werken vandaag al kan ik maar 1 casus uitwerken! Hopen dat dit weekend niet heel druk is en dat ik dan voor een ander kan gaan kijken! Wilde vanavond wel kijken maar dan krijg ik van twee dezelfde ziektebeelden en dat wil ik niet maar mag ook niet... lastig!!

Nouja heb ook genoeg te doen met 1tje uitwerken, verder moet ik morgen ook even verslagje maken van gesprek van vanmiddag! Was wel fijn, is nu allemaal duidelijk en de eerste indruk is van beide kanten goed, is altijd fijn om te horen!

Nu ga ik echt zo slapen want moet morgen ook al extra terug voor cursus medicatie (gaat digitaal) grrr 11 uur in het ziekenhuis zijn, dan door naar school tot 16 uur, dan door naar thuisthuis, daar door naar ziekenhuis (vaders ligt er, nieuwe knie) op bezoek uur dus ik denk dat ik morgen rond 20.00 uur thuis ben!! Gelukkig dan twee dagen vrij!!

Ik zeg welterusten en tot morgen!!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 01:47

Bliksem schreef:
Gezellig Mara, wat ging je koken?
Ik heb vanavond gezellig met m'n club op de vereniging gegeten en ik ben nu heeeel hard aan het chillen. :D
Zo blij dat tentamens voorbij zijn. Iedereen in Delft begint nu juist haha.

-O-

Vandaag eens een begin gemaakt aan het tentamen waar ik het meest tegenop zie .. Programmeren maar dan op papier! Ik snap het nut er nog steeds niet van, behalve dat je het in één keer goed MOET hebben (als je op de pc een error krijgt kan je nog wel ff kijken of je ergens een haakje bent vergeten ofzo, maar bij je tentamen kan dat natuurlijk niet :Y) )

Zo nu ff een postcrossing kaartje schrijven en dan slapen :) Welterusten alvast en tot morgen!

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 01:52

Succes dan Mara!! Maar ze zullen toch niet verwachten dat het perfect is lijkt me...

Ik ben heel goed bezig geweest (Al zeg ik het zelf). Ben al mijn powerpoints, documenten en andere dingen van de studie in one note aan het gooien. Dat is voor mij heel handig omdat ik dan overzicht heb. ik ben te lui om alles steeds af te drukken, daarom scan ik de losse blaadjes in en zet ze er bij op m'n pc. Werkt heel fijn.

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 09:21

Goeiemorgen!!

Heel goed bezig allemaal!! Succes met dat tentamen!!!

Zo net lekker gedoucht (wakker worden)
Dan zo ontbijten, spullen pakken, nog even mijn kamer afstoffen, stofzuigen doe ik dit weekend zaterdag wel, dat ding maakt zo'n klereherrie dat ik dat nu om half 9 's ochtends maar niet doe! Al de huisgenoten slapen volgens mij namelijk nog!

ooh dit word zo'n drukke dag bah!!! Maarja daarna weer 2 dagen vrij en dan weer terug naar deventer!!

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 09:24

Ik win! Mijn kamer is 23m2 en ik betaal 278 incl :))

Pfff ik heb zo toets maar heb dus niet geleerd omdat ik druk was voor een andere toets.. :=
Weet niet of het wel zin heeft om te gaan...

Succes Magrathea!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 09:56

Er word hier wel druk gestudeerd allemaal zeg, succes! :*

Ik ga zo een canvasschilderijding ophalen in Utrecht, via marktplaats gekocht. :P

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 09:56

Wow wat een goedkope kamers allemaal hier! Succes met de tentamens en andere drukke dagen vandaag

Ik ben mijn bedje ook weer uitgerold en ga nog maar even wat doornemen voor het tentamen morgen.
Dan lekker ontbijten, kamer afstoffen+zuigen, wc schoonmaken, zelf douchen, leren, boodschappen doen en nog een wasje draaien. Oh ja en koken is ook nog wel handig. Dat is mijn planning voor vandaag. En dan vanavond vanaf 21.30 nog lekker vanuit mijn bedje tv kijken..

Vales

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 10:31

Hoi dames, is er toevallig nog iemand op zoek naar een (tijdelijke) kamer in Wageningen of weten jullie nog iemand die op zoek is?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 10:32

Phylos schreef:
Wow wat een goedkope kamers allemaal hier! Succes met de tentamens en andere drukke dagen vandaag

Ik ben mijn bedje ook weer uitgerold en ga nog maar even wat doornemen voor het tentamen morgen.
Dan lekker ontbijten, kamer afstoffen+zuigen, wc schoonmaken, zelf douchen, leren, boodschappen doen en nog een wasje draaien. Oh ja en koken is ook nog wel handig. Dat is mijn planning voor vandaag. En dan vanavond vanaf 21.30 nog lekker vanuit mijn bedje tv kijken..

Ik dacht eerst wut, daar vul je toch niet de hele dag mee? Tot ik leren ertussen zag staan :=

Zo ik ben voor de verandering eens vóór de wekker wakker geworden := Heerlijk is dat, als je dan je nog een keer om kan draaien :D

Nu lekker op tijd wakker, straks weer verder met suf-programmeren.. Bedankt voor de succeswensen :)
Man wat haaat ik dat vak -:(- vorig jaar heeft volgens mij zeker een derde van de eerstejaars het op frauderen gehaald, terwijl uit een ander vak bleek dat het heel goed mogelijk is om een beveiligde computeromgeving te maken (wat zij dus niet hadden, de toetsen konden gemaakt worden op je eigen laptop..) Echt, kan me er nog steeds zooo kwaad over maken.

@Vales Jazeker :j Naskapower? *poke*

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 10:56

Vales schreef:
Hoi dames, is er toevallig nog iemand op zoek naar een (tijdelijke) kamer in Wageningen of weten jullie nog iemand die op zoek is?

Ja!! naskapower hier in t topic zoekt n kamer in Wageningen!! :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 11:13

Jaja, ik ben weer lekker bezig. Uur door mijn wekker heen geslapen. Gelukkig had ik 'm vrij vroeg gezet.
En wat betalen jullie idd weinig voor jullie kamers zeg! Ik hoor hier van mensen in Utrecht horrorverhalen over 400 euro in de maand voor en kamer van 13m²... Ik heb het wel goed voor mekaar verder, 30m² met eigen keuken en badkamer voor 400 tot 450 in de maand. (ivm variabele lasten)
Straks rijles in Meppel, en daarna al mijn kleren uitproberen voor vanavond :') Het moet er vooral niet uitzien alsof ik er teveel moeite voor heb gedaan, haha :Y)
Phylos schreef:
Oh wat leuk dat je morgen een date hebt! Waar ken je hem van? Ben benieuwd hoe het afloopt.

Van een avond stappen in Amsterdam. We hebben opzich wel lang staan praten, maarja. Kijken of 'ie ook leuk is als 'ie nuchter is. (Al hebben we over sms wel leuk contact, dus hopelijk lukt dat in RL ook.)

Magrathea schreef:
Zo nu ff een postcrossing kaartje schrijven en dan slapen :) Welterusten alvast en tot morgen!

Wat leuk, jij stuurt ook je kaartjes de hele wereld rond? :) Vandaag gaat mijn kaart naar Taiwan op de bus. Ik ben benieuwd hoe lang die erover gaat doen!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 11:17

@Swanheart jaaa *\o/* Ik stuur straks een kaartje naar China (die die ik gister schreef) en dan moet ik er eentje halen voor naar Amerika. Best stom, het is al de derde naar daar := Heb nu 12 ontvangen en 12 gestuurd, ik ben slachtoffer geworden van de algoritmische flaw die zorgt dat je meer kaarten krijgt dan dat je hebt verstuurd *\o/*

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 11:27

Ik heb er pas 4 verzonden, en nog niks ontvangen. Maargoed, de eerste 2 zijn nu aangekomen, dus hopelijk kan ik binnenkort iets terugverwachten.
Ik vind het wel lastig hoor, om een verhaal te schrijven voor een random stranger, haha. Nu dus naar Taiwan... Om nou weer hetzelfde verhaal op te hangen over de ge-wel-dige stad Utrecht met haar grachten :')
Vind het trouwens wel moeilijk om leuke kaarten te vinden. Bijna iedereen wil enkele kaarten, zonder enveloppe, en die zijn bijna niet te krijgen. En al helemaal niet als ze dan ook nog iets met Nederland te maken moeten hebben... Ik zoek me rot :(

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 11:29

xSwanHeart schreef:
Ik heb er pas 4 verzonden, en nog niks ontvangen. Maargoed, de eerste 2 zijn nu aangekomen, dus hopelijk kan ik binnenkort iets terugverwachten.
Ik vind het wel lastig hoor, om een verhaal te schrijven voor een random stranger, haha. Nu dus naar Taiwan... Om nou weer hetzelfde verhaal op te hangen over de ge-wel-dige stad Utrecht met haar grachten :')
Vind het trouwens wel moeilijk om leuke kaarten te vinden. Bijna iedereen wil enkele kaarten, zonder enveloppe, en die zijn bijna niet te krijgen. En al helemaal niet als ze dan ook nog iets met Nederland te maken moeten hebben... Ik zoek me rot :(

Souvenirwinkels! Die hebben ze toch wel in Utrecht? :P
En bij de Bruna hebben ze ook een rekje met enkele kaarten. Die zijn trouwens ook goedkoper :)
Kans is ook groot dat je dat soort ansichtkaarten kan kopen bij de Ako op UCS.