Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
1234 schreef:Woow chil!!
Ik heb niets voor mezelf behalve mn kamer.
Badkamer, wc en keuken deel k met beide huisgenoten
Geen probleem zolang ze er geen rotzooi van maken.
Bliksem schreef:Gezellig Mara, wat ging je koken?
Ik heb vanavond gezellig met m'n club op de vereniging gegeten en ik ben nu heeeel hard aan het chillen.
Zo blij dat tentamens voorbij zijn. Iedereen in Delft begint nu juist haha.
Phylos schreef:Wow wat een goedkope kamers allemaal hier! Succes met de tentamens en andere drukke dagen vandaag
Ik ben mijn bedje ook weer uitgerold en ga nog maar even wat doornemen voor het tentamen morgen.
Dan lekker ontbijten, kamer afstoffen+zuigen, wc schoonmaken, zelf douchen, leren, boodschappen doen en nog een wasje draaien. Oh ja en koken is ook nog wel handig. Dat is mijn planning voor vandaag. En dan vanavond vanaf 21.30 nog lekker vanuit mijn bedje tv kijken..
Phylos schreef:Oh wat leuk dat je morgen een date hebt! Waar ken je hem van? Ben benieuwd hoe het afloopt.
Magrathea schreef:Zo nu ff een postcrossing kaartje schrijven en dan slapenWelterusten alvast en tot morgen!
xSwanHeart schreef:Ik heb er pas 4 verzonden, en nog niks ontvangen. Maargoed, de eerste 2 zijn nu aangekomen, dus hopelijk kan ik binnenkort iets terugverwachten.
Ik vind het wel lastig hoor, om een verhaal te schrijven voor een random stranger, haha. Nu dus naar Taiwan... Om nou weer hetzelfde verhaal op te hangen over de ge-wel-dige stad Utrecht met haar grachten
Vind het trouwens wel moeilijk om leuke kaarten te vinden. Bijna iedereen wil enkele kaarten, zonder enveloppe, en die zijn bijna niet te krijgen. En al helemaal niet als ze dan ook nog iets met Nederland te maken moeten hebben... Ik zoek me rot