Op kamers wonen #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Re: Op kamers wonen #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 16:52

Ik eet vanavond poffertjes, moet werken, dus magnetron vriendelijk. Is eigenlijk weekendvoer, maar ik denk dat ze zaterdag niet meer lekker zijn.

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 16:59

[url][/url]Vandaag eten we nog bij mijn schoonouders, want vanavond vieren we sinterklaas daarzo.
Voor morgen hebben nog genoeg in huis. Maar woensdag wordt het wel eventjes boodschappen doen, dan doen we het ook gelijk voor de rest van de week + het weekend.

@ wwr: pasta pesto <3 . Wel balen dat die bus niet meer rond dat tijdstip rijdt (wel een beetje raar). Vind jij het ook altijd vervelend om tot zo laat les te hebben?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 17:06

Balen WWR, en nog gefeliciteerd met je prijs
@ Lot, lijstje maken doe ik inderdaad altijd, probeer me daar ook aan te houden en lukt meestal heel goed.
Hoef vandaag niet veel te halen. Voor vanavond heb ik alles nog in huis, voor morgen alleen groentes nodig en woensdag eet ik samen met een vriendin, dus dat haal ik die dag wel even in huis. Donderdag eet ik lekker weer thuis. Kijk ik nu al naar uit om weer lekker naar huis te gaan donderdag..heb ff niet zo'n zin deze week

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 17:30

Ik kan donderdag nooit naar huis, moet 's avonds nog paardje/pony rijden xD
Maar ik ga altijd alsnog op vrijdag naar huis, ook als ik donderdag niets zou hebben. Dan kan ik op donderdag lekker op mn gemakje alles klaar maken voor vertrek en vrijdagochtend rustig aan @ Den Haag gaan :D Geen gestress O:)

Ik moet altijd max. tot 16:15 naar school.

Okeej ik ga naar de appie.

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 17:34

Ik ga regelmatig donderdag na-middag naar huis, helaas komt het nu niet uit met stage... Dus ga ik vrijdag om een uur of 1 met de trein terug naar het Zeeuwse land.

Vandaag een heerlijke vrije middag gehad, heb tegen mijn verwarming aangelegen en heb besloten vanavond weer te gaan zwemmen,, brr :+

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 18:28

Zo, heb geen sinterklaas-snoepgoed gekocht :')
Al liep ik er wel 10 keer langs, overal stonden bakken sinterklaas-spullen met heel groot erboven: 50% korting _O- Zie er dan nog maar eens langs te komen zonder je arm uit te strekken en een automatische beweging met iets in je handen naar de kar te maken. xD Tis me wel gelukt O:)
Gelukkig ben k net gegaan, nu hagelt het best hard, net was het droog xD Tis wel heel koud := 5 graden.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 18:47

Welke winkel was dat> ik heb nergens sinterklaas aanbiedingen gezien

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 19:47

@1234 knap gedaan!! Ik ben daarom ook bewust vandaag niet boodschappen gaan doen (had geen lijstje dus dan moet ik zeker niet gaan!)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:02

AH in winkelcentrum presikhaaf _O-
Ik moest vandaag wel boodschappen doen, had best weinig in huis :')
Ben trouwens blij dat ik de hele koelkast voor me alleen heb := (nja huisgenoot heeft 2 dingetjes erin liggen)
Anders had het echt nooit gepast met wat ik allemaal koop aan pakken drinken en dat soort dingen :')

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:13

Het is mij niet gelukt om er langs te lopen. :') Heb een grote zak taaitaai meegenomen voor iets van 80 cent! Kon ik niet laten liggen haha..

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:15

whahah indd die zag k ook :') ik kon me bedwingen. Zat wel te denken van: zal ik het tóch doen? :')
Gister had k al een grote taai taai pop gekocht bij de jumbo die nu al op is O:)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:41

Bij de AH waar ik geweest was hadden ze sinterklaas spul niet in de aanbieding :(

Ik heb net gekookt Volkoren spagettie met zelfgemaakte gegrilde paprika saus en cherrtomaten.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:57

Das balen!!

Mijn soep was heerlijk :9 Romige Tomatensoep (van AH), Unox soepballetjes en vermiccelli :9
Ik houd niet van soep waar het al kant en klaar in zit O:) Dus doe ik het er zelf in xD Vermiccelli heb k apart gedaan en de soepballetjes heb k in de soep gegooid na een tijdje.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:24

kun jij daar op leven 1234, alleen soep? Of had je er nog iets van stokbrood bij ofzo..
Hier heerlijke gevulde courgette en gevulde paprika gegeten met rijst en tomatensaus. Net de afwas gedaan en de keuken weer aan kant.
Heb ook mijn leuke sinterklaascadeautjes allemaal neer gezet. Kamer is weer op en top gezellig + een beetje in kerstsfeer.
Nu mijn eigen humeur/gevoel nog wat beter en we kunnen er weer tegenaan...Maar voel me niet echt geweldig

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:32

Ik eet nooit zo veel :') heb net nog 2 schaaltjes vla op :j
Had 3 kommetjes soep op ofzow O:) Das voor mij al heel wat :D
Denk dat k dalijk nog wat spaanse worst ga snijden :j

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:36

Hoe komt het dat je je niet zo goed voeld Phylos?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo happy ben.
Tegenvallende cijfers, geen werk, nog niet echt vrienden hierzo, zie de paardjes weinig en thuis is het echt vreselijk. Alleen maar ruzie tussen mijn moeder en haar vriend. Twee weken geleden had ze het zelfs uitgemaakt, maar hij is er nu nog steeds.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:37

oh 3 kommetjes en ook nog vla..nee das op zich heel wat.
Ik mis alleen altijd iets als ik alleen maar soep eet bijvoorbeeld...Ik heb altijd graag 3 dingen op mijn bord liggen :P (pasta/rijst/aardappels/wrap, groente, vlees/vis) en hoe bereid maakt me niet uit

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:42

:') heb daar nooit zo last van O:) al heb k alleen brood op mn bord liggen s avonds xD Vaak eet ik wel groente,vlees en aardappel ((over)morgen ook weer), maar ook niet altijd.
Mr had vandaag geen zin om lang in de keuken te staan en koop zelf nooit een heel stokbrood voor mezelf, al vind ik t wel altijd heel lekker bij bijv. soep O:)
Maar k krijg het nooit op xD

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:47

Nou beetje hetzelfde als jij Arans. Ik ben gewoon niet zo heel erg happy op het moment.
Ik mis thuis toch best wel iedere keer. Gewoon die gezelligheid, het bij elkaar zijn. Qua cijfers heb ik niks te klagen, alles nog gehaald en werk krijg ik misschien ook hier (tussendemiddag opvang). Dat ik mijn paard wat minder zie en minder rijd heb ik weinig last van. Ik ben hier bij de hardloopvereniging gegaan en dat is heel gezellig, maar goed dat is één avond ik de week. Verder spelen er nog wel wat dingetjes bij mezelf, voel me gewoon best wel eenzaam, al heb ik best wat vriendinnen hier hoor. En op zich ben ik ook wel graag af en toe alleen....maar met z'n tweeen lijkt me het zo veel gezelliger, ik wil heel graag een leuke, lieve vriend eigenlijk...(best lastig dit te zeggen en de tranen rollen over mijn wangen)
Ik zit gewoon best wel een beetje in de put met mezelf...
Verder behoorlijk druk met school, de stress neemt toch wel toe van: 'hoe ga ik dit allemaal toch weer af krijgen en alles lezen enzo. ' Het is straks kerstvakantie maar echt daarvan zorgeloos genieten gaat niet lukken want ik heb meteen daarna tentamenweken. Ik hoop gewoon dat ik de volgende tentamens weer haal en dan in januari/februari 3 weken vrij heb zodat ik helemaal kan bijkomen en alles weer op een rijtje zetten

Meestal heb ik dit nare gevoel vooral op maandag, maar nou begon het gisteren al. Omdat ik wist dat ik vandaag weer naar Groningen moest. Ik kon het ook niet echt droog houden toen ik de trein instapte en mams gedag zwaaide...hoe erntig dan ben je 21, maar het lukte gewoon niet.

Jou thuissituatie lijkt me ook echt niet prettig Arans! Daar zit bij mij gelukkig niet het probleem, of nou ja, misschien is het wel te gezellig thuis. En ook je niet happy gevoelens kan ik me dus goed voorstellen.

Sorry voor het lange verhaal, maar lucht wel een beetje op

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:48

1234 schreef:
:') heb daar nooit zo last van O:) al heb k alleen brood op mn bord liggen s avonds xD Vaak eet ik wel groente,vlees en aardappel ((over)morgen ook weer), maar ook niet altijd.
Mr had vandaag geen zin om lang in de keuken te staan en koop zelf nooit een heel stokbrood voor mezelf, al vind ik t wel altijd heel lekker bij bijv. soep O:)
Maar k krijg het nooit op xD

Nee idd een heel stokbrood is wat veel. Toen ik een keer soep at heb ik gewoon zo'n pistoletje erbij gekocht..

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:51

Ik snap het helemaal! heb het ook wel dat ik soms gewoon echt iemand nodig heb. Hier ook, het zou veel gezelliger en prettiger zijn als ik een leuke huisgenoot zou hebben of een goede vriend ofzow, maar die heb k ook niet :) K heb me er inmiddels overheen gezet, maar toch heb ik momenten dat ik er weer naar verlang!
Heb ook wel eens zulke momenten die jij ook beschrijft :7

Ik heb indd ook wel eens pistoletje gekocht voor erbij (gewoon in plakjes snijden) maar toch is dat minder lekker dan stokbrood :') Kan ook dat het tussen mn oren zit dat pistolet anders is dan stokbrood xD

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:06

Ja dat heb ik dus ook phylos. Gewoon een vriend of vriendin om dingen mee te doen. Om 's avonds gezellig TV mee te kijken of andere dingen te doen. Ik vind het heel fijn om alleen te zijn, maar er is natuurlijk ook een max. Op school heb ik meer mensen waarmee ik een beetje om ga, maar ik heb ben gewoon nog niet zo open naar iedereen waardoor ik soms het gevoel heb dat ik er niet helemaal bij hoor.
Ik nu 1 meisje dat ik echt super aardig vind op school, en wij denken echt helemaal hetzelfde, maar om nou helemaal aan haar te gaan plakken... En ik heb eigelijk ook veder niemand om mee te praten hierover. Ook is mijn opleiding gewoon veel en zwaar. Elke week moet je wel een paar verslagen/opdrachten af hebben en dan nog alle sommetjes... Ik kan mij er gewoon niet toe zetten.
Ik ben gewoon niet meer gelukkig. Zelfs toen we dit weekend gingen shoppen in utrecht kan ik nog steeds niet genieten....

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:10

*herkent zichzelf hierin*
Ik ga nu op school wel met mensen om, kan met veel mensen praten en heb met best veel mensen uit mn klas contact , maar ik heb nog bijna nooit buiten school ofzo afgesproken O:) Heb altijd zown idee van, vinden ze mij wel 'leuk genoeg' om iets mee te doen? Maar toch vind ik het ook wel eens gezellig om gewoon leuke dingen met iemand te kunnen doen. In je eentje doe je dat niet.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:17

Ik heb dus twee vriendinnen die nu een highschool year doen amerika, en als ik die foto's en verhalen hoor hebben hun het zo leuk. Ze doen na schooltijd heel veel. In het begin van het jaar had ze in haar blogs neer gezet; iedereen op school is heel aardig, ik weet alleen nog niet wie mijn vriendinnen gaan worden.
Nou zo voel ik mij nog steeds...

Ik heb nog maar drie keer met 1 meisje afgesproken, die ook op kamers woont, maar toch op school is zij ook niet heel open tegen mij... Ze laat niet echt merken dat ze mij nou heel aardig vind.
En een andere keer vroeg ik aan een aardig meisje of ze zin had om de stad in te gaan, maar zij moest de trein weer halen omdat ze nog huiswerk heeft.... Tja van de aardige meisjes zit er dus maar 1 op kamers...

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:19

1234 schreef:
*herkent zichzelf hierin*
Ik ga nu op school wel met mensen om, kan met veel mensen praten en heb met best veel mensen uit mn klas contact , maar ik heb nog bijna nooit buiten school ofzo afgesproken O:) Heb altijd zown idee van, vinden ze mij wel 'leuk genoeg' om iets mee te doen? Maar toch vind ik het ook wel eens gezellig om gewoon leuke dingen met iemand te kunnen doen. In je eentje doe je dat niet.

Herkenbaar! Of als ik ze vraag iets te gaan doen: 'vinden ze dat niet raar/opdringerig, hebben ze daar wel zin in...'
Ik wil ook inderdaad niet teveel aan één iemand gaan plakken en afhankelijk worden zeg maar..Heb nu bij het hardlopen een meisje waar ik het heel goed mee kan vinden die zelf ook voorstelde om eens wat gezelligs te gaan doen buiten het hardlopen om..Dat vind ik dan wel prettig. Want als het altijd van mijn kant moet komen, of ik moet altijd een gesprek beginnen dan word ik wel onzeker