Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Wel balen dat die bus niet meer rond dat tijdstip rijdt (wel een beetje raar). Vind jij het ook altijd vervelend om tot zo laat les te hebben? 
Geen gestress 

Zie er dan nog maar eens langs te komen zonder je arm uit te strekken en een automatische beweging met iets in je handen naar de kar te maken. xD Tis me wel gelukt 
5 graden. 

Heb een grote zak taaitaai meegenomen voor iets van 80 cent! Kon ik niet laten liggen haha.. 

heb daar nooit zo last van
al heb k alleen brood op mn bord liggen s avonds xD Vaak eet ik wel groente,vlees en aardappel ((over)morgen ook weer), maar ook niet altijd.
1234 schreef:heb daar nooit zo last van
al heb k alleen brood op mn bord liggen s avonds xD Vaak eet ik wel groente,vlees en aardappel ((over)morgen ook weer), maar ook niet altijd.
Mr had vandaag geen zin om lang in de keuken te staan en koop zelf nooit een heel stokbrood voor mezelf, al vind ik t wel altijd heel lekker bij bijv. soep
Maar k krijg het nooit op xD

K heb me er inmiddels overheen gezet, maar toch heb ik momenten dat ik er weer naar verlang!
Kan ook dat het tussen mn oren zit dat pistolet anders is dan stokbrood xD 

Heb altijd zown idee van, vinden ze mij wel 'leuk genoeg' om iets mee te doen? Maar toch vind ik het ook wel eens gezellig om gewoon leuke dingen met iemand te kunnen doen. In je eentje doe je dat niet. 
1234 schreef:*herkent zichzelf hierin*
Ik ga nu op school wel met mensen om, kan met veel mensen praten en heb met best veel mensen uit mn klas contact , maar ik heb nog bijna nooit buiten school ofzo afgesprokenHeb altijd zown idee van, vinden ze mij wel 'leuk genoeg' om iets mee te doen? Maar toch vind ik het ook wel eens gezellig om gewoon leuke dingen met iemand te kunnen doen. In je eentje doe je dat niet.