Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yucca

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 11:33

livvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 11:34

Yucca: Dat klinkt goed! Dus in jouw geval betaal ik dan alleen voor de template en verder niks..
Cissy: En in jouw geval alleen voor het programma en dan heb je keuze uit gratis templates als ik het goed begrijp?

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 11:44

Ik geloof dat je ook gratis templates kan krijgen voor wordpress, maar ik heb gekozen voor eentje waar ik voor moest betalen (kan trouwens alleen met credit-card). Verder betaal je inderdaad niets, ja voor je hosting ;)

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 11:51

Ik gebruik ook websiteX5 nu, na jaren lang gewoon plain html en php te hebben geschreven.
Mijn man schrijft nog steeds zelf php enzo omdat we specefieke database hebben.

JolandaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 12:40

cissy schreef:
JolandaS, wie is dan jouw vriendin die ook meedoet aan de opleiding? Ik heb wel alle namen en email adressen maar ken nog niemand :)
Kan me wel voorstellen dat ze ook stuitert, er waren zoveel aanmeldingen en maar weinig plek dus dan ben je wel blij ja! :j

PB

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 12:43

Wat zijn jullie weer snel gegaan!
Volgens mij heb ik geen afspraak gemaakt bij de KVK, maar er gewoon langs gegaan! Heb hooguit een kwartiertje (met trillende handen!) moeten wachten!

Zelf heb ik voor mijn website een gratis Template gedownload en helemaal handmatig om gezet naar het ontwerp dat ik nu heb. Sommige stukjes zijn er nog wel van, maar alles kleuren en alles heb ik omgegooit! Ik vind het zelf afschuwelijk als ik op een andere website kom die hetzelfde ontwerp heeft! Dat is echt slecht!
Daar zou ik dus wel mee opletten als ik jullie was als je een bestaand template koopt en gebruikt voor je website!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 13:23

Doen jullie hier weleens wat? http://www.eduvision.nl/
Ze geven regelmatig gratis webinars die toch wel erg interessant lijken :j

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 14:55

Inderdaad een KVK nummer aanvragen etc. is zo gedaan.. Niets om druk over te maken ;)

@ Nuage, nee nog niet eerder iets daarmee gedaan.. Lijkt me overigens ook erg commercieel
Naar wat voor informatie ben je op zoek? Ik denk dat de meeste communicatiebureaus in je eigen omgeving je het best op weg kunnen helpen.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 15:03

hoe gaat jou bedrijf julien? je verkoopt namelijk erg mooie producten :)

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 15:35

Gaat heel goed :) :)

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 15:36

Kep ook al een te gek iemand gevonden die het gezicht wordt van mijn merk :)

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 15:36

Wat ga jij doen _Lott?
Kon er niet echt wijs uit worden in dit topic ;) haha

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:04

Jeeh JulienSVU wat een ongelooflijk gave dingen lever jij zeg.
Ben heel benieuwd wie je als gezicht hebt gevonden.

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:14

Dank u ;)
Ik ben ook nog maar net van start hoor ;)
Kep hier al eerder op dit topic gekletst.. maar afgelopen tijd zoooo druk gehad.. dat ik me nu pas weer eens kom melden hehe

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:27

Ik was echt zo benieuwd naar hoe het met jou bedrijf gaat Julien, dus leuk dat je je weer meld! Kun je al verklappen wie het gezicht van je merk gaat worden?

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:29

Nee dat houd ik nog heel even geheim :) ;)

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:29

Maar wel een bekende amazone :)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:32

livvy schreef:
Yucca: Dat klinkt goed! Dus in jouw geval betaal ik dan alleen voor de template en verder niks..
Cissy: En in jouw geval alleen voor het programma en dan heb je keuze uit gratis templates als ik het goed begrijp?

Ja, die kun je via de site downloaden en zijn vaak gemaakt door gebruikers, er zijn gratis templates maar ook betaalde. Daarnaast zitten ook heel wat templates in het programma zelf en je kunt ook template packs kopen.

Kan wel zijn dat gekochte templates lijken op die van iemand anders maar het web is zoooooo groot, de kans dat je een zelfde site tegenkomt is vrij klein, of je moet m 1 op 1 overnemen.... Evengoed lijken sites vaak op elkaar, omdat je nu eenmaal ideetjes opdoet op internet en dat in je eigen site verwerkt.
Niet iedereen is even bedreven in het webdesign dus ik vind dat persoonlijk niet zo erg.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:32

Super gaaf zeg! Vroeg me idd af of het een "Bekende Ruiter" zou zijn, of gewoon "zomaar" iemand. Wanneer ga je het bekend maken?

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:35

@Cissy: Daar ben ik het niet mee eens! Ik ken namelijk meerdere websites die hetzelfde Joomla template met paarden gebruiken! En daarnaast ken ik nog meer websites die dezelfde layout gebruiken! De kans is dus wel degelijk aanwezig!

Gaaf dat een bekende amazone het gezicht zal worden van je bedrijf!!! Dat zal wel een boost geven!
Je hebt idd hele mooie spullen!! Als ik voor het Z nog een hoedje en of nieuwe jasje nodig heb, dan ga ik zeker even bij jou informeren!
Je hebt trouwens ook een hele goede en mooie website!

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:52

11A lol tja ik kom ze ook weleens tegen, ik heb zelf bestaande gratis template verbouwd tot me eigen. Nou hou ik zoenzo wel van verbouwen op website dus ik vind het ook mooier als iemand er persoonlijke tint aan geeft.

Joomla vind ik een verschrikkelijk iets, maar das een persoonlijke mening. Helaas gebruiken we op de fotoclub ook tot mijn ergenis.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:56

JulienSVU schreef:
Inderdaad een KVK nummer aanvragen etc. is zo gedaan.. Niets om druk over te maken ;)

@ Nuage, nee nog niet eerder iets daarmee gedaan.. Lijkt me overigens ook erg commercieel
Naar wat voor informatie ben je op zoek? Ik denk dat de meeste communicatiebureaus in je eigen omgeving je het best op weg kunnen helpen.

Maar een webinar over gebruik maken van Facebook als netwerkinstrument vind ik toch wel erg interessant :j
Communicatiebureau's kunnen je vast dingen vertellen, maar daar hangt altijd een prijskaartje aan vast. Als kleine ZZP-er voor mij dus niet erg haalbaar.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 17:16

irritantje schreef:
11A lol tja ik kom ze ook weleens tegen, ik heb zelf bestaande gratis template verbouwd tot me eigen. Nou hou ik zoenzo wel van verbouwen op website dus ik vind het ook mooier als iemand er persoonlijke tint aan geeft.

Joomla vind ik een verschrikkelijk iets, maar das een persoonlijke mening. Helaas gebruiken we op de fotoclub ook tot mijn ergenis.

Daar ben ik het helemaal mee eens! Daarom dat ik mijn template ook helemaal omgegooit heb! Vind het ook wel leuk om alles uit te puzzelen en die codes te kraken en te personaliseren!

Over Joomla ben ik het helemaal eens! Bijna een maand aan besteeds om eruit te komen en het bleef een raadsel! Zelfs de templates waren niet te veranderen!
Ik gebruik nu wordpress en wil serieus niets anders meer! Ideaal als je template een goede ondergrond hebt! Dan hoef je zelf niet veel meer te doen!

JolandaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 17:24

@JulienSVU: prachtige producten en een mooie website. +:)+
Ik zal alleen geen klant van je worden, want ik rij met mijn IJslanders voornamelijk door het bos. :D

Mijn website is gemaakt door mijn man. Hij bevalt nog steeds en dat is maar goed ook, want ik heb geen totaal geen zin om daar veel tijd aan te besteden (en hij ook niet...) ;)

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 17:29

Denk ook dat het per persoon verschillend is.
Wij gebruiken ook joomla en ik ben er helemaal blij mee. Heb een programma om templates te maken en kan alles aanpassen naar mijn wensen.

Gaaf Julien! Ben ook wel benieuwd naar de amazone :D