Tenzij je naar de ATM gaat dan moet je wel iets van 3 dollar meer betalen voor de moeite ofzo

Dus haal er altijd geld af bij de Walmart en andere winkels.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Weet iemand waardoor het prijsverschil zo groot kan zijn? Fleur_Laura schreef:Mijn creditcard staat op mijn vaders rekening, wij zijn toen vantevoren naar de ABN AMRO gegaan en gevraagd wat het beste was.
En die zeiden dat ik gewoon een creditcard op mijn vaders rekening kon hebben.
Je bent het voordeligst uit als je pint met je pinpas bij ATM, want daar betaal je de minste transactiekosten en betaald met je creditcard in winkels, omdat je daar dan weer het minste betaald
MelanieB schreef:Over de organisatie ben ik hoogst teleurgesteld. Mooie verhalen, maar het word niet waar gemaakt.
Mn hostfamily was ook echt niet blij met de organisatie, slordig, het scheelt ze allemaal niks.
Ook niet mn ouders inlichtten toen het bij vorig gastgezin slecht ging.
Maar ook niet eens even mn nieuwe hostfamily bellen om te vragen hoe of wat oid. echt niks gewoon.
Echt een klote gastfamilie, boeiend, ze laten je daar gewoon zitten en je werkt het maar uit.
En anders dan moet je zelf opzoek gaan naar een familie. Gelukkig had ik een topschool die me hielp!
Jammer. Maar heb opzich verder wel een leuk jaar gehad, maar dit niet met hulp van STS.

MelanieB schreef:Fleur_Laura schreef:Mijn creditcard staat op mijn vaders rekening, wij zijn toen vantevoren naar de ABN AMRO gegaan en gevraagd wat het beste was.
En die zeiden dat ik gewoon een creditcard op mijn vaders rekening kon hebben.
Je bent het voordeligst uit als je pint met je pinpas bij ATM, want daar betaal je de minste transactiekosten en betaald met je creditcard in winkels, omdat je daar dan weer het minste betaald
Ehm, bij ATM moest ik 3,- dollar nogwat betalen als ik geld opnam.
Bij de walmart niks.
Ik kreeg geen creditcard hoor, zelfs niet op mn vaders rekening.. mocht niet zeiden ze
Heb jij ook ABN amro?
) en maandagochtend wel weer vanaf 9 uur, maar dan werd je doorverbonden oid.
Maar is het bij Rotary nou zo dat mijn ouders automatisch gastgezin worden?

)