Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
11AFotograaf schreef:joyce2 schreef:Overigens, hoe koppel je Twitter aan je Facebook? Twitter staat al wel gekoppeld met Hyves, dat kon ik heel duidelijk vinden, maar op Facebook kijk ik er blijkbaar overheen!
Goede vraag... heb ik tijden geleden gedaan... ff zoeken!
*edit* Ik denk dat het met deze toepassing moet: http://www.facebook.com/apps/applicatio ... 2231777543
Hilda79 schreef:Om nog even door te gaan op twitter.
Hoe kom je aan followers die voor jou en je bedrijf interessant zijn?
Vooral wanneer je nog geen tot weinig followers hebt lijkt het mij zeer moeilijk om vol te houden.
annastasia schreef:Iemand van jullie een idee wat het kost op jaarbasis om een simpele webshop te runnen?
Want dan komt ook de kvk om de hoek kijken etc.
_Michelle_ schreef:Jullie hadden het hier van de week over een zakelijke rekening of een prive rekening zakelijk gebruiken. Nou heb ik nu een zakelijke rekening maar zit er over te denken om een prive rekening te openen en die zakelijk te gaan gebruiken. Nu heb ik geen Ideal maar wellicht in de toekomst, kan dat wel met een prive rekening? Ik las namelijk ergens van niet.
_Michelle_ schreef:En een andere vraag: heeft iemand nog tips bij het kiezen van een template, wat is belangrijk? Ik kijk alleen naar wat ik mooi vind, maar waar moet ik nog meer rekening mee houden?