Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimberleij schreef:Hoi
Ik ben ook al poosje aan het sooliciteren omdat mijn contract eind december afliep. Helaas tot en met heden nog geen geluk.
Mijn baas wil me graag een vast contract aanbieden maar heeft hiervoor op het moment geen toestemming voor om mensen aan te nemen.
Nu werk ik via hem via het flexbureau das op basis van 0 uren contract, niet ideaal maar ik heb iets. In april word er een nieuwe locatie geopent waar ik graag op wil sooliciteren. Mijn baas, oud leerlingenbegeider en contactpersoon via flex hebben de locatiemanager mij aanbevollen. Dus in dat opzicht maak ik een een goede kans.
Nu heb ik een soolicitatiebrief geschreven, enkel is deze te lang ik wil hem niet meer dan 1 a4tje hebben. Daarnaast wil ik vragen of er iemand naar de inhoud, zinsopbouw en eventuele spelingfouten die die word er niet heeft uitgezuiverd te kijken.
Juventus schreef:Zo is het! En zo moet je er morgen ook instappen,..
Je hebt groot gelijk, laat je niet wegpesten,..
Ik zou ook alles opschrijven en gewoon meenemen en voorleggen,..
Heb zelf ook die ervaring, vooral met vrouwen (sorryyyy) maar heb heel veel met mannen gewerkt en dat was altijd prima, maar zodra je weer met van die jaloerse trutten zit,.. is echt niet altijd zo maar wel vaak,. ze weten soms van gekkigheid niet wat ze moeten doen.
Toi toi toi morgen!
Waar woon je trouwens? (mag pb hoor, maar zie niet zoveel mensen die uit de Achterhoek komen, woon ik zelf ook)
ilse86 schreef:@ eefke: dat inderdaad
ik ben sinds juni op zoek naar een leuke baan als communicatiemedewerker, maar de markt wbt com. functies is nog nooit zo slecht geweest. jammer dat ik nu juist in deze tijd ben afgestudeerd.