Heb echt een uur non stop aan te telefoon gehangen net. Kat moet naar de dierenarts, dus moest ff zeggen dat ik mss niet op tijd terug ga zijn om paard te rijden. 2 verschillende eigenaren waarvan ik er een niet te pakken krijg. Ik had hier verteld dat ik zo'n ruzie had gehad met mn vader he? Nouja, dat ging oa. om mn rijlessen (hij is rijinstructeur, maar het is nogal wat gezeik geweest afgelopen tijd. ) Dussss mn mams had naar een andere rijschool gebeld om voor mij een les in te plannen omdat we het gedoe een beetje zat waren. Maaarrr, ze had ook naar collega van paps gebeld waar ik eerst had gelest om te informeren of ie echt geen tijd had en hoe duur het nou eigenlijk is al wil ik daar als klant lessen (leste eerst gratis). Maargoed desbetreffende collega had dus meteen mijn pa gebeld, waarop ik 5 minuten later mn pa aan te telefoon heb hoe ik het in mn hoofd haal ergens anders te gaan lessen. Want nu ineens wilde hij het wel betalen en heeft ie zdagochtend tijd (zondag wilde t nog niet betalen en moest is zaterdagochtend aaaltijd werken.). Maargoed, drama,drama.
De fysio is vandaag voor zim geweest, die heeft m even helemaal losgemaakt. Vond ie heerlijk volgens mij! Wel erg jammer dat ie nu een paar dagen rust nodig heeft, heb ik eindelijk tijd haha!
Wat een gedoe met je vader. Hoezo gaat t niet goed bij je vader? Lijkt me trouwens ook wel lastig hoor, commentaar van hem aan moeten nemen
Nikki_
Geplaatst: 01-06-10 17:02
lieziej schreef:
He Astrid, ik zie trouwens dat jij gelijk met mijn boyfriend in Sunny Beach zit Kun je m een beetje checken?
Ik kan hem ook wel in de gaten houden :p Zit er vanaf 13 augustus tot 22 augustus, wanneer is hij er? Foto? (A) Enne astrid, dan moeten we maar een discotheek afspreken om elkaar eens te ontmoeten
zoo, ik ben begonnen met afvallen! Vandaag 2 paarden gereden en ga zo nog ff hardlopen Vanavond wel weer feestje omdat m'n vriendin dr rijbewijs gehaald heeft, maar ook dan moet ik me inhouden niet te gaan snoepen
Dobby91
Geplaatst: 01-06-10 17:02
Lekker dat de fysio is geweest.
Nou ik leste eigenlijk bij een collega van 'm, maar die had geen tijd meer want klanten gaan voor, is logisch natuurlijk. Maarrrr nu zou eigenlijk mijn vader met me gaan lessen als ie een auto kan lenen, maar volgens paps kon dat steeds niet en heeft ie nooooit tijd. Maargoed, nu ik dus bij een andere rijschool zou gaan lessen heeft ie natuurlijk plóts tijd en een auto.
noekje
Geplaatst: 01-06-10 17:03
lastig lastig, nu voelt ie zich zeker beledigd?
Ja was echt heel fijn, door middel van zn rug te bekijken kon ze precies zien tegen welke problemen ik aanliep. Klopte allemaal!
Laatst bijgewerkt door noekje op 01-06-10 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Hoi allemaal!! Ik had vandaag een inwerkdag op me nieuwe baan Helemaal in nette kleren daarheen gegaan. Was superleuk heel veel nieuwe mensen ontmoet en heeuul veel info gehad. heb een hele werkmap meegekregen.
Dan zeg je niet af en kijk je wat de gevolgen zijn. Ik heb eigenaresse maar gesmst omdat ik dr niet kan bereiken, maar ik hoop nog op tijd thuis te zijn om naar stal te gaan, maar je weet niet hoe druk t is bij de dierenarts natuurlijk
Hoi allemaal!! Ik had vandaag een inwerkdag op me nieuwe baan Helemaal in nette kleren daarheen gegaan. Was superleuk heel veel nieuwe mensen ontmoet en heeuul veel info gehad. heb een hele werkmap meegekregen.
Ik ga als F&B medewerkster in het Dorint werken Dus om het duidelijk te maken ga ik als serveerster in een hotel werken in de eetfaciliteiten met als hoofdtaak de bediening in de Sports&Media bar
Naja, dat is ook wel zo. Maar ik wilde echt ook heel erg graag naar de hotelschool, en toen werd ik afgewezen. dus nu doe ik het zo En daarbij is iedereen heel erg aardig en zijn alleen het patiorestaurant en het a la carte restaurant echt heel erg formeel. Waar ik ga werken is meer een bruin cafe idee. Iets informeler dan de rest dus.