Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kat moet naar de dierenarts, dus moest ff zeggen dat ik mss niet op tijd terug ga zijn om paard te rijden. 2 verschillende eigenaren waarvan ik er een niet te pakken krijg. Ik had hier verteld dat ik zo'n ruzie had gehad met mn vader he? Nouja, dat ging oa. om mn rijlessen (hij is rijinstructeur, maar het is nogal wat gezeik geweest afgelopen tijd. ) Dussss mn mams had naar een andere rijschool gebeld om voor mij een les in te plannen omdat we het gedoe een beetje zat waren. Maaarrr, ze had ook naar collega van paps gebeld waar ik eerst had gelest om te informeren of ie echt geen tijd had en hoe duur het nou eigenlijk is al wil ik daar als klant lessen (leste eerst gratis). Maargoed desbetreffende collega had dus meteen mijn pa gebeld, waarop ik 5 minuten later mn pa aan te telefoon heb hoe ik het in mn hoofd haal ergens anders te gaan lessen. Want nu ineens wilde hij het wel betalen en heeft ie zdagochtend tijd (zondag wilde t nog niet betalen en moest is zaterdagochtend aaaltijd werken.). Maargoed, drama,drama.
lieziej schreef:He Astrid, ik zie trouwens dat jij gelijk met mijn boyfriend in Sunny Beach zitKun je m een beetje checken?

Vanavond wel weer feestje omdat m'n vriendin dr rijbewijs gehaald heeft, maar ook dan moet ik me inhouden niet te gaan snoepen

Helemaal in nette kleren daarheen gegaan. Was superleuk
heel veel nieuwe mensen ontmoet en heeuul veel info gehad. heb een hele werkmap meegekregen.

of is dat niet zo?