[HK] VWO eindexamen 2010 IV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dobby91

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 19:47

Dat is wel jammer dat er zo weinig mag.. wij mochten achteraf best veel in overleg. :) Maar wij moeten dus nog even wachten. :=

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 21:28

Lachen al die examenstunts. Ziet er allemaal erg leuk uit. Bij ons was het ook erg gezellig. S'avonds, tijdens het feest in de lantaarn (soort mini discotheek achtig) voelde ik me nogal beroerd, dat was wel erg jammer, maar heb nog wel een tijdje lekker gedanst. Daarvoor had ik met 2 bij een pizzaria gegeten en die vriendinnen hebben hier gelogeerd. Vanmiddag hebben we hier lekker gebruncht, was ook erg gezellig. En nu ben ik wel moe :P Iedereen nog veel plezier met de stunts!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 22:43

xFioon schreef:
leuk!
Wij hebben morgen examenstunt :)
was vandaag 12.05 klaar... toen nog uurtje bio uitleg en uurtje duits uitleg van de examens (als je wilde komen)...
Blijkt dat we om 14.30 onze cijferlijsten pas moesten komen ondertekenen :(
Wat een sukkels!
dus maar de stad in gegaan met een aantal anderen... fijn die school :z

Één troost, is niet de enige school waar dat soort dingen gebeuren :+
Ik was vandaag om 12.45 uit en wij kregen dus ook pas om 15.15 de SE-lijsten..

Morgen LSD, bij ons zijn ze ook erg streng qua stunt..
Overal om 't schoolterrein zijn al politiemensen aanwezig en waarschijnlijk als er straks niemand meer op school is (basisschool had één of andere avond in onze aula) komen er net als voorgaande jaren ook weer politiehonden op 't schoolplein..

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 23:15

Wàt?! Dat is wel heeel streng! Wat mag je nog wel en wat niet?

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 23:22

Nou wat wel mag is niet veel :+ Sowieso kom je 't terrein niet op dus, hooguit vanaf morgen iets voor 't 1e lesuur..
Maar dan hebben ze nog overal conciërges lopen die alles goed in gaten houden :+

Beetje jammer, maar ach, wordt vast wel leuk morgen :)

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 23:43

HALLO! Mijn examenstunt was superleuk maar ik moet nu echt mn bed in. Morgen meer.. :P

Lucifer123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 19:02

Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond?
Pff ik moet echt gaan leren, haha :P

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 19:21

Naar Eindhoven om eens flink te feesten!

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 23:21

Even een korte update van mij :P Eindelijk kan ik ff rustig achter mn pc zitten...
Gisteravond gala + afterparty gehad :D T was echt ontzettend leuk en ik lag om 16.15 ofzo in bed :P
Vanmorgen moest ik dan weer redelijk vroeg op, want mijn moeder heeft een lintje gekregen :D Daarna gezellig met familie en vrienden gaan lunchen en daarna met Pim meegegaan om te gaan bbq'en.
Ik ben nu dus erg moe en ga eindelijk lekker slapen! :D Morgen zal ik een beter verslag geven van het gala met foto's :D
Weltrusten iedereen! :evaw:

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 02:04

Klinkt gezellig. :) ik ben nu net thuis (zeiknat geregend), morgen om 6:55 mn bed uit dus ik ga nu heeeel snel slapen en douchen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 12:28

Eindresultaat LSD:

- 1200 stoelen in de aula en gymlokalen verstopt
- Stuk of 10 leerlingen vastgebonden aan bomen
- Vijf overnachtingstenten op het sportveld
- Tuinen van leraren 's nachts volledig bedekt met toiletpapier (200 rollen zijn er door heen gegaan ofzo)
- Seksuele voorlichting gegeven aan stoere 3V jongetjes, inclusief een piemelpistool + condoom

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 13:11

Examenstunt gister was leuk! niet alles ging natuurlijk helemaal zoals gepland, maar toch was het geslaagd :)
Behalve dan de 5e klassers die de boel aan het verzieken waren... Hadden sochtends het hek van de school dichtgebonden met een cijferslot, kon dus niemand in... Dus moest alles via de hoofdingang gebeuren...
En ze waren aan het gooien met sinaasappels, uien en eieren... Heel fijn dus, konden wij smiddags van de muren af gaan schrobben...

Maar verder was het leuk, zijn veel foto's en filmpjes gemaakt, weet alleen nog niet of ik ze hier zal/mag posten, heb ze zelf namelijk niet gemaakt ;)

Barbeque savonds was ook gezellig, heb nog geholpen met alles klaar zetten enzo, tafels stoelen en banken naar buiten, wat een gesjouw met zo weinig mensen! bbq's kwamen 3 kwartier te laat, dus die waren nog niet warm toen iedereen kwam, dus begonnen ze te zeuren dat het eten nog niet klaar was, nou help dan ff,... maar neee
maar was wel een gezellige avond geworden :)
Was smiddags nog met een groepje bij iemand thuis in de tuin gaan zitten, andere helft van de 6e zat aan het meer (we hebben hier zo'n meer in de buurt waar veel mensen altijd zitten te chillen) waren nog wel 2 gewonden bij het meer, in het water ergens op gaan staan ofzo, hele voet open, die ander was in glas gaan staan op het gras, was minder ernstig) en de andere mensen waren thuis, dus was een leuke dag en was laat thuis gister :P

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 13:49

Zo te zien hebben jullie allemaal een leuke examenstunt gehad! :D Hier was het niet heel geweldig, maar heb nu geen tijd om te vertellen.. Doe later wel!

Mijn ouders zitten me lekker te pushen om me in te gaan schrijven voor een studie, maar ik wil nog niet. :roll: Ze zijn helemaal bang dat ik straks geen studie heb, nou jammer dan..
Ik weet best wat ik wil hoor en ik ga me ook echt wel inschrijven, maar ik vind het gewoon zo'n grote stap. :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 13:50

Als je je gewoon voor een bepaalde datum inschrijft is er niks aan de hand toch?
Maar zorg wel dat je al eerder je DigiD hebt! ;)

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 13:51

Ja daarom, maar dat dringt niet tot ze door. :') DigiD heb ik al. :j

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 13:52

Hier alvast een fotootje van mij met een vriendin :) (Ik ben de rechtse ;))
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 13:52

Aan de andere kant.. Inschrijven kost vijf minuten en je kan je ook zo weer uitschrijven. Als je inschrijving je ouders nou zoveel gerust stelt, kan je het toch zo doen.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 13:59

Mooie jurk!

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:07

Nu maar even een goed verslag van het gala dan maar :D
Om half 8 begon de stoet voor het gala, en om 3u zat ik al bij de kapper. Heb er bijna 2u gezeten, maar het was wel de moeite waard :D Daarna even snel gegeten en kwam een vriendin om me op te maken, wat ook erg goed geslaagd was :D
Pim en ik hadden in eerste instantie een oldtimer mercedes cabrio van een kennis geregeld, maar onze ouders deden vaag en we hadden al een vermoeden dat ze een andere auto geregeld hadden... Inderdaad, toen Pim mij kwam ophalen stond er een mooie ford mustang voor de deur :D
Ook had Pim nog een kleine verrassing geregeld; een heel mooi corsage. Ik had al zo'n vermoeden dat hij zoiets aan het regelen was, maar toch was het een erg leuke verrassing :D
Even bij ons buiten wat foto's gemaakt en daarna lekker gaan touren naar school :P Onderweg veel bekijks gehad met onze vette auto met z'n stoere geluid :D
Bij de rode loper werden we ontvangen door 2 leraren (1 daarvan is mn natuurkunde leraar), die mij netjes uit de auto helpen, om vervolgens Pim te gaan fouilleren :P
Op de rode loper hadden we echt even zo'n sterren momentje, HEERLIJK! :D Iedereen stond naar ons te kijken en te klappen en foto's te maken, echt heel erg leuk! :D
Op t feest zelf zijn er ook heel veel foto's gemaakt en was het erg gezellig! Veel leraren hebben ook leuk mee staan dansen wat ook erg leuk was :)
Daarna doorgegaan naar de afterparty wat helemaal leuk was! Tussendoor even snel omgekleed bij een vrienden samen met iemand anders en op de fiets naar de afterparty gegaan. Lekker staan dansen en wat drankjes achterover geslagen, waardoor ik later een beetje zwabberend over de weg fietste met een vriendin achterop :P Uiteindelijk lag ik om 16.15 in bed (sliep bij een vriendin) en even een paar uurtjes (4 ofzo :P) heerlijk geslapen :z
Daarna redelijk vroeg op, want mijn moeder kreeg een lintje van de burgemeester, dus dat was ook erg gaaf :D Ze wist er zelf niks van, dus het was een leuke verrassing voor haar! We hadden allemaal familie en vrienden uitgenodigd, waarmee we daarna ergens gezellig zijn gaan lunchen :)

Nu ben ik even foto's aan het uploaden en nog meer aan het zoeken op internet en bij vrienden :P

De meesten van jullie hebben nu ook al LSD gehad las ik! Klinkt allemaal erg geslaagd! :D Wanneer hebben jullie gala?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:16

Nueve schreef:
Aan de andere kant.. Inschrijven kost vijf minuten en je kan je ook zo weer uitschrijven. Als je inschrijving je ouders nou zoveel gerust stelt, kan je het toch zo doen.

haha 5 min :P ik ben zeker 45 min bezig geweest :+ Wat een gedoe met die vakken aangeven enzo..

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:18

Inschrijven vond ik ook nog best lang duren ja! Al die vakken idd en dan ook nog een computer die niet mee werkt :P

Hier nog ff 1 foto van mij voor de mooie auto :D
Afbeelding

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:18

Gala hebben wij met kerst al gehad ;) Klinkt als een super gaaf gala zeg!!

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:19

Toen al gala gehad? Dat is ook vroeg zeg!
Ja, het gala was ook super leuk! De zus van een vriendin had m ook vorig jaar en die zei dat het helemaal niet zo leuk was, maar bij ons was het echt vet :D

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:20

Ja met dat inschrijven lukte het niet helemaal bij mij eerst, dus ik overleggen met een vriendin via msn die daar ook mee bezig was. Wil ik na 10 min ofzo weer verder gaan, mocht dat niet meer! moest ik helemaal overnieuw beginnen!!..argh toen was ik zo boos, maja ik wou het ook wel af hebben :P

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:20

Wij hebben ook met kerst al een gala gehad, heb nog steeds de foto's niet gehad van vriendin :')