Vanaf 1 Juni ben ik dus een echte doktersassistente
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Succes alvast

Iemand daar ervaring mee? _Nancy schreef:Gefeliciteerd Ilona!!
Ze hebben mij ook al gevraagd op stage of ik na stage de zwangerschapsverlof van een collega wil doen.
Dit wil ik wel doen, mits ik niet word aangenomen op mijn vervolg studie..
Heb me aangemeld voor medische hulpverlening na de opleiding tot DA
Jorinda__ schreef:Leuk Nancy!
Ik wil na deze opleiding denk ik POH gaan doen, maar eerst dit maar eens zien te doen, haha. MTIH proeve ben ik voor gezakt (steriele tafel zonder protocol, dus ik had een complete blackout), Lab proeve voor geslaagd en donderdag RKT toets waar ik wel een goed gevoel over heb!
phormicola schreef:Ik woon in Den Haag, dus graag op het ROC MondriaanIemand daar ervaring mee?

Ilona__ schreef:Huisartsen zijn naar wat ik heb gehoord over het algemeen niet zo tevreden over mensen die de studie bij Capabel hebben gevolgd. Dit doordat de studie toch vrij pittig is (ziekteleer, medicijnkennis, triage) en bij Capabel wordt alles er in een jaar ingestampt. Het meeste leer je dan toch op je BPV adres, en dan moet je maar net een goede praktijk treffen..
Maargoed, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar dit is wat ik van de huisartsen tijdens stages hoorde.
Hoe het studie tempo met een thuisstudie is zal voor een groot deel van jezelf afhangen denk ik