Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=177&t=1295296
Frances schreef:heeyheey, sorry ik kom hier even binnen vallen.
Maar ik dacht hier weten ze vast wel wat het trimmen van een Friese Stabij ongeveer zou moeten kosten![]()
Ik wil hem namenlijk laten trimmen, maar ik heb geen idee wat voor prijs ik zou moeten verwachten![]()
En als iemand nog een goede trimsalon weet tussen Den Bosch en Eindhoven is die info ook heel welkom
Het zal misschien ook wel veel schelen per trimsalon. Dus dan maar even rondvragen wat de prijzen hier in de buurt precies zijn. Heb ik in ieder geval vast een idee, want de trimsalons hier in de buurt hebben geen prijsindicaties op de site
Frances schreef:aah, ok, dankje! Dat scheelt alweer ietsHet zal misschien ook wel veel schelen per trimsalon. Dus dan maar even rondvragen wat de prijzen hier in de buurt precies zijn. Heb ik in ieder geval vast een idee, want de trimsalons hier in de buurt hebben geen prijsindicaties op de site
hyawatta schreef:Waarom zou het meerwaarde hebben om lid te zijn van de abhb?
Ik vind het vaak niet zo'n goede organisatie, mar dat is persoonlijke mening.
Denk ook dat dit het laatste jaar is dat ik daar lid van ben, maar ja zie wel.
Vind het resultaat en adviezen en goede omgang belangrijker dan lid zin van de ABHB

Remy schreef:Je kunt toch gewoon je diploma keurig via een door het ABHB erkende instelling hebben behaald? Dat wil toch niet zeggen dat je dan ook persé lid van de ABHB moet zijn? Je diploma is het bewijs dat je de opleiding hebt afgerond.
Wat is nou eigenlijk het voordeel van het lidmaatschap van de ABHB, kan iemand mij dat uitleggen?
Marlis schreef:Hoi
Even offtopic hoor maar is er een echte opleiding met school voor hondentrimmen? Ik vind alleen maar curcuses?
Ik vind het toch een prettig en snelle manier om nog maar tussen een aantal trimsalo ns te kiezen , vandaar de tip

)Remy schreef:Op zich een prima tip, alleen kan ik me nog herinneren dat toen ik voor het eerst een trimsalon zocht voor mijn hond, ik echt nog nooit van de abhb had gehoord. Ik had de naam via via gekregen, denk eerlijk gezegd dat daar veel meer uit te halen is.
Een goede trimmer krijgt en houdt vanzelf klandizie door kwaliteit te leveren en mond tot mond reclame.
Die lidmaatschap van de abhb, dat geld stop ik misschien wel veel liever terug in materiaal (kun je een leuke schaar van kopen)
Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen.

Maar ik zou wel eens via de abhb kunnen kijken of ik zo nog meer adressen in de buurt kan vinden, dus bedankt voor de tip!