Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nueve schreef:Tuurlijk mag dat! Welkom.Stel je je ook even voor?
Nu PWS al af trouwens?!Moest dat van school al, of ben je zo fanatiek?
Andante schreef:Isjtar, wat gaaf, een oefencros!Vind dat altijd zo gaaf om te zien, jammer dat ik zelf een watje ben...
Nueve schreef:Tuurlijk mag dat! Welkom.Stel je je ook even voor?
Nu PWS al af trouwens?!Moest dat van school al, of ben je zo fanatiek?
Fanatiek natuurlijk. Eigenlijk is dat een foutje. Vorig jaar zijn we begonnen, onderwerp gekozen en proef opgezet. Deze hebben we uitgevoerd de eerste week na de vakantie, die week was gereserveerd voor pws. Wij dachten dat je dan je testen en alles al gedaan moest hebben, dus hebben we dat toen ook gedaan. Bleek dat dat deze week pas hoefde.
Zodoende hebben we deze week (reisweek, de thuisblijvers moesten op school werken) aan pws gewerkt in plaats van de testen te doen, en dat is dus nu ook af. Het klinkt heel indrukwekkend hoor, maar dat valt heel erg mee. Ben gewoon dom geweest.
En om me even voor te stellen, ik ben Iris, 17 jaar, zit dus op 6VWO (verrassing) op het Maartenscollege (Groningen). Heb een superpony, een New Forest merrie van zeven jaar, Sandy's Viola
. Rijd daar sinds 19 september wedstrijden mee. Dat was het wel zo ongeveer. Moet ik nog meer babbelen?
Phylos schreef:bij ons gaat natuurkunde over boek 4b H8
en uit boek 5 h6 en 7 inderdaad over inductie elektriciteit transformatoren en al die pruttel..echt vreselijk..kan er niet veel van nog
Nueve schreef:Phylos schreef:bij ons gaat natuurkunde over boek 4b H8
en uit boek 5 h6 en 7 inderdaad over inductie elektriciteit transformatoren en al die pruttel..echt vreselijk..kan er niet veel van nog
Systematische Natuurkunde als methode?
Oh, en, een leuk Engels boek:
- Before I die (Voor ik doodga) - Jenny Downham. Érg aan te raden om in het Engels te lezen!
Nueve schreef:Phylos schreef:bij ons gaat natuurkunde over boek 4b H8
Systematische Natuurkunde als methode?
Oh, en, een leuk Engels boek:
- Before I die (Voor ik doodga) - Jenny Downham. Érg aan te raden om in het Engels te lezen!
Andante schreef:Wat dat betreft, heb wel net een proefwerk scheikunde gehad over alle stof van de voorgaande jaren. Dat waren wel twee boeken.
Was heel erg blij toen ik daar een 6.8 op kreeg, vorig jaar haalde ik op die stof met moeite een 5.
Wat Engels betreft, ben al jaren verliefd op Jane Eyre en alle Lord of the Rings boeken... Wauw. Maargoed, ik heb vier jaar tweetalig VWO (gymnasium) gedaan en papiertje daarvan gehaald, dus ik heb een voorliefde voor Engels
.
Blech, ik moet morgen ook maar aan de natuurkunde en biologie. Juk.