Hier heerlijk volle planning, zit steeds met dubbelplanningen
Ach, ben iig weer van de straat, want die zomermaanden...phoe! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ach, ben iig weer van de straat, want die zomermaanden...phoe!
. Kiwipitje schreef:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHH 10 december laatste les M&O, 14 december tentamen M&O, 17 december tentamen cost&management accounting, 20 december tentamen jaarrekening. *wordt op voorhand compleet gestresst en knettergestoord en krijgt preventieve emotionele vreetbui*
t komt wel goed schatje!
errug leuk maar ik heb t wel erg druk ook met yank erbij o.O
. Heb eigenlijk alleen in het weekend tijd voor studie en dan heb ik natuurlijk ook nog andere dingen. Werk nu niet op kantoor maar op een ander kantoor en dat is elke dag toch een behoorlijk stukkie rijden. Maarja.. morgen flink aan de studie want woensdagavond weer les
.
.Citaat:Kiwipitje
22 jaar, deeltijdstudie HBO accountancy (Markus Verbeek Praehep), nog een jaar en 1 trimester te gaan voor bachelor, 4 dagen in de week werken bij een klein accountantskantoor
Citaat:Kiwipitje
22 jaar, deeltijdstudie HBO accountancy (Markus Verbeek Praehep), nog een jaar en 1 trimester te gaan voor bachelor, 4 dagen in de week werken bij een klein accountantskantoor
Celiien
17 jaar, HBO accountancy voltijd op HHS, eerstejaars
maar t bevalt verder wel zo deeltijd?
je zt nu op je werk dan ?
. 't komt ook niet door het computeren want toen ik net iemand iets moest uitleggen stond ik ook helemaal te tollen.. Citaat:Kiwipitje
Celiien
17 jaar, HBO accountancy voltijd op HHS, eerstejaars
Relaxed
26 jaar, HBO accountancy voltijd bijna klaar.. Nu tijdelijk aan het werk op financiele administratie bij een bedrijf, zoekende binnen accountancy
.
lekker
en dan lekker naar knolliej 
ik vind t ook lekker, vooral omdat ik dan de woensdag erna vrij heb
voordeel van introtoetsen halen
).