Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Was een tip van de jongen die me heeft opgeleid.plutolover schreef:ik moet zaterdag weer werken, ga dan gelijk naar me baas want heb me extra werkgeld nog niet ontvangen!!
heb ik juli 2 weken extra gewerkt
plutolover schreef:Flosje446 schreef:kaart in zit waar je je naam en werktijden .
hebben we die dan???
ik moet zaterdag weer werken, ga dan gelijk naar me baas want heb me extra werkgeld nog niet ontvangen!!
heb ik juli 2 weken extra gewerkt
Gelukkig heb ik geen dienst van slechts 3 uur, maar van minimaal 5, sscheelt toch iets.

...

LePapillon schreef:Ik gebruik nooit mijn standaarddan blijft m'n fiets echt niet staan!
Zet hem altijd tegen een hekje aan ofzo..

Flosje446 schreef:Ik gebruik nooit mijn standaard. Ik gooi me fiets altijd tegen een (lantaarn)paal of hek aan.
De bundels liggen toch altijd al op volgorde? Als je alleen besteller bent en je dus de tassen bij een steunpunt of depot ophaalt dan zit alles in de tassen op volgorde en de tas waar een boekje (zit ook plattegrond bij) of kaart in zit waar je je naam en werktijden opschrijft, dat is de begin wijk. Ik hoef zelf maar één keer de wijk te lopen en dan weet ik het wel.
Ik wil ook graag een mandje hebben. In mijn wyken heb ik een paar lange straten met maar aan één kant huizen en die stukken loop ik met de fiets, dan lijkt me een mandje voorop erg handig.
Ik voelde me van de week ook zo kneuzig, ging ik als postbode met post in mijn handen de weg vragen.

kwam in z'n badjas naar beneden