MieLo schreef:bij ons ook zoietsmag ook weer POP en PAPS gaan schrijven bedenk ik me net
Oeps moet ik ook nog doen...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
JacordeX schreef:pfft... moet ik om half 2 naar school, ben ik om half 3 alweer klaar en dat alleen voor studiebegeleiding...... Dat vind ik nou zo zuur, ben al met al toch drie kwartier onderweg!
maar het is wel maar het enige aanbod deze periode. En een andere afspraak gaat niet. Het is neit individueel ofzo maar met de hele studiegroep. En daarbij het is natuurlijk al wel een hele tijd ingeroosterd.
. En die jongen die de telefoon voor €2 gekocht heeft, wil het leger in. En het is maar de vraag of dat nog kan met een aantekening.
Het is echt niet te geloven wat sommigen durven uit te halen en het respect voor andermans spullen niet kunnen opbrengen..

heb er zin in!

Dus ik ben nog niet Fontysmoe

Maar er staat niet voor niks nog iemand bij, dan blijft de klas ook rustig en kun jij je concentreren op het geven van een goede uitleg. Mijn eerste les zou ik niet teveel geks gaan doen met exotische werkvormen verder, gewoon rustig aan beginnen met iets waar je je zeker in voelt. Als je tips wil dan zijn er hier volop mensen aanwezig!
Urielle schreef:De wereld van de bureaucratie
Is ook spannend hoor Frouk, maar het gaat helemaal goedkomen! Iedereen begint met knikkende knietjesMaar er staat niet voor niks nog iemand bij, dan blijft de klas ook rustig en kun jij je concentreren op het geven van een goede uitleg. Mijn eerste les zou ik niet teveel geks gaan doen met exotische werkvormen verder, gewoon rustig aan beginnen met iets waar je je zeker in voelt. Als je tips wil dan zijn er hier volop mensen aanwezig!
a, veel te eng, b ik heb ook pfeiffer en een burnout, dus ik doe het sowieso lekker rustig aan 
MLoeser schreef:Frouk schreef:Mag ik mij ook even komen melden?
Ik doe de afstandsleren opleiding hbo docent geschiedenis aan het Windesheimzit nu in het 1e jaar
Hey wat leuk! Een AL student van WindesheimBevalt het?
welk jaar zit jij dan?