suuzepuus schreef:werk is er echt altijd (op de leeftijd van de TS helemaal) maar je moet wel willen.
Dit is dus echt zo niet waar gewoon. Ik werk al een paar maanden via een uitzendbureau in de horeca en die hebben dus al zeker 2 maanden bijna geen diensten meer. Geen diensten = dus ook geen geld en dus ging ik op zoek naar ander werk. Ik ben bij serieus álle uitzendbureau's in Leiden geweest en geen 1 had iets voor mij (ja als ik HBO had dan wel) en ik was echt niet kieskeurig hoor,maar ze hebben gewoon niks..
Ik heb ongeveer 20 sollicitatie's rondlopen op echt van alles en nog wat, van thuiszorg tot in een winkel of supermarkt. Alleen van de thuiszorg heb ik wat gehoord en daar ga ik deze week op sollicitatiegesprek.
Ik ben 19 jaar en het is gewoon een drama rond deze tijd.
Vorig jaar toen kon ik overal werken, ik had een paar sollicitaties uitgestuurd en kon bij allemaal op gesprek en was bij bijna allemaal aangenomen en kon dus kiezen wat ik wilde.
Dus helaas zo makkelijk gaat het nu niet.
Maargoed buiten dat ga ik me er verder niet echt in mengen en ik neem het ook echt niet op voor de ts'er maar ik zeg alleen dat het niet zo makkelijk gaat.