Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kaatje77 schreef:Nou meiden, ik kreeg net een brief onder de neus met de oprechte excuses......blijk dus een vast contract te hebben
Dus mijn ontslag wordt ingetrokken......
Maar ik kijk wel verder, maar nu heb ik alle tijd om een andere werkgever te zoeken, het vertrouwen is bij mij enorm gedaald........
Citaat:Niet door met de procedure
Na zorgvuldige afweging hebben wij besloten om de procedure niet met u voort te zetten. Wij hebben meer dan 1000 reacties ontvangen op de vacature en zodoende hebben wij een goede selectie kunnen maken van kandidaten welke volledig aan ons gestelde profiel voldoen.
Tot slot
Ik dank u vriendelijk voor de genomen moeite en de interesse in onze organisatie. Ik wens u veel succes bij eventuele andere sollicitaties.
Met vriendelijke groet,
Dimple schreef:Eens! Gewoon op gesprek gaan, je weet maar nooit waar het je brengt.
Dat heb ik wel gezien bij dat vrijwilligerswerk. Daar hadden ze een dame gevraagd (vriendin van de eigenaar) om de gesprekken te voeren. Zij is recruiter bij die werkgever met die vliegtuigen waar ik vandaag voor ben wezen praten. Als ik daar eenmaal binnen ben, kan zij wellicht weer een goed woordje voor me doen. Op zijn minste herkent ze me! Ze was nl heel enthousiast over het gesprek en mijn CV.
Dus ...........gewoon gaan!
Anneert, ik zou het ook gewoon doen. Stel je wordt uitgenodigd en het is een onwijs leuke job?!
Toushie, vreselijk dat soort dingen he! Heb dan ballen en reageer gewoon lekker niet meer. Bedrijf komt nu nog dommer over dan dat ze eerst al deden.![]()
Bambi, woon je nog thuis?