Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Caaroo schreef:Shieeet, ik weet eigenlijk niet hoe en wat met die boeken. Ik was van plan ze te verbranden op het strand.![]()
Wij hebben 25 juni diploma-uitreiking, die ochtend worden de herkansers gebeld of ze alsnog geslaagd zijn, dus alle geslaagden zijn er gelukkig bij.
Maar ja, ik zeg wel 'gelukkig'. Het is nog maar de vraag of ik erbij zit
Waarom heb ik het gevoel alsof er dit jaar heel veel mensen gaan zakken? Niet omdat wij dom zijn, maar gewoon echt door de examens die dit jaar totaal anders zijn dan voorgaande jaren.. 
Het was zó grappig om te zien
Als ik op havo was gebleven
melody7 schreef:Ohh Boself dat is wel erg![]()
Tegenover mij (computerlokaal) zat een jongen die de héle tijd dingen ging vragen aan de leraren en nogal luidruchtig eten, was echt heel irritant![]()
Ik had eigenlijk volgend jaar pas examen moeten doenAls ik op havo was gebleven
Alleen 'mag ik naar de wc' of 'help mijn pen doet het niet meer'.
.Boself schreef:melody7 schreef:Ohh Boself dat is wel erg![]()
Tegenover mij (computerlokaal) zat een jongen die de héle tijd dingen ging vragen aan de leraren en nogal luidruchtig eten, was echt heel irritant![]()
Ik had eigenlijk volgend jaar pas examen moeten doenAls ik op havo was gebleven
Misschien verkeerd begrepen, maar volgens mij stond in de regelementen dat je geen inhoudelijke dingen mocht vragen aan de docenten?Alleen 'mag ik naar de wc' of 'help mijn pen doet het niet meer'.
Ghostattack schreef:Caaroo schreef:Shieeet, ik weet eigenlijk niet hoe en wat met die boeken. Ik was van plan ze te verbranden op het strand.![]()
Wij hebben 25 juni diploma-uitreiking, die ochtend worden de herkansers gebeld of ze alsnog geslaagd zijn, dus alle geslaagden zijn er gelukkig bij.
Maar ja, ik zeg wel 'gelukkig'. Het is nog maar de vraag of ik erbij zit
Same for meWaarom heb ik het gevoel alsof er dit jaar heel veel mensen gaan zakken? Niet omdat wij dom zijn, maar gewoon echt door de examens die dit jaar totaal anders zijn dan voorgaande jaren..
Anders had ik ze door de ervaring met die oude examens wel veel beter kunnen maken.