Nee, daar ben ik niet opgezakt. Ik had een ingreep bij de rotonde. Was zo zenuwachtig en begon te twijfelen... en dat moet je juist niet hebben. Na de ingreep heb ik het nog wat extra verpest, het maakte toch niet meer uit.
Hoi hoi! Ik mag binnenkort mijn TTT doen... Ik ga even langs de huisarts heb ooit voor school examens pilletjes gekregen voor de zenuwen, even vragen of xe weer iets kan betekenen voor mij! Ben nu al zenuwachtig en moet hem nog inplannen.. Mag ook meteen praktijk examen inplannen voor 3 weken erna... Pff rijbewijs komt hopelijk in zicht, nu hopen dat het snel kan en ik in 1x slaag...
Mag ik mij hier ook melden als ik pas 2 lessen heb gehad? anders kom ik later wel weer terug
Maar ik vind het zo superleuk! Ik heb in september met m'n vader en vriend een auto ongeluk gehad (stonden stil in de file toen er iemand hard achterop gereden is), dus ik vond de 1e les wel een beetje eng. Maar de instructeur stelde me echt enorm goed gerust! Woensdag gaan we beginnen met schakelen, ben benieuwd
Natuurlijk mag je je hier melden, van mij wel iig. Mijn motor seizoen zit er weer op dus mijn afgelopen week zat vol met eerste en tweede lessen, even omschakelen maar ook wel weer leuk, hopelijk eind februari allemaal geslaagd dan kan ik weer op de motor. :-D
Warboel
Geplaatst: 20-12-14 22:35
Fijn Afgelopen woensdag hebben we alle lampjes, knopjes en ander gepeupel op het dashboard doorgenomen. Daarna onder de motorkap gekeken en de banden gecontroleerd. Waren snel klaar, ik zit op de kunstacademie dus ik ga over het algemeen heel goed op plaatjes en icoontjes degene die ik niet wist had ik snel geraden in ieder geval. Toen ik de ruitensproeiervloeistof moest doen bleek die leeg, dus heb 'm direct bij kunnen vullen. Altijd handig om te weten.
Motorrijbewijs lijkt me nog een beetje extra spannend
Succes! Hoop dat je het in wat minder lessen kan als mij!
Heb al weer 3 weken niet gereden, mocht vandaag de auto meenemen naar het werk maar durfde t niet aan.. En dan is het nog wel een automaat Heb ook niet meer schakel gereden.
Ik hoop ook dat het zo goed blijft gaan. Ongeluk is op de snelweg gebeurd dus dat zal wel even slikken zijn tegen die tijd. Heb nog best wel wat last van de gevolgen (kraakbeen scheur in m'n heup) en soms bij vlagen als bijrijder ook nog wel een klein beetje bang. Vooral in tunnels, het ongeluk is toen ook in een tunnel gebeurd.