Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blon_D schreef:....
Wat ik niet begrijp is dat ik klasgenootjes heb die veel uren werken naast hun studie en behoorlijk feesten in het weekend. Hoe doen jullie dat? Haal je dan nog een beetje een leuk cijfer of is dat allemaal met hakken over de sloot werk?
Blon_D schreef:Zo en hoe is het bij jullie tentamens gegaan? Ik heb voor as dinsdag nog een assessment en vrijdag nog een presentatie. Ik heb nog maar 1 cijfer terugIk weet dat ik onderzoeksvaardigheden voldoende heb en het sollicitatiegesprek voor het tweede jaar is ook voldoende maar nog geen cijfers van. Ik heb Inleiding recht afgesloten met een 9
Marieke1495 schreef:Blon_D schreef:Zo en hoe is het bij jullie tentamens gegaan? Ik heb voor as dinsdag nog een assessment en vrijdag nog een presentatie. Ik heb nog maar 1 cijfer terugIk weet dat ik onderzoeksvaardigheden voldoende heb en het sollicitatiegesprek voor het tweede jaar is ook voldoende maar nog geen cijfers van. Ik heb Inleiding recht afgesloten met een 9
Bij mij niet zo goed...
Mede ook door het verhuizen van boerderij naar gewoon huis en de verkoop van mijn 2 pony's mn hoofd er niet bij kunnen houden. Heb nu 1 cijfer terug, een 3,5, waar ik het boek niet open voor had gehad. Andere tentamen ging wel goed.
LiiNd_Y schreef:2 herkansingen zijn nog wel te doen denk ik inderdaadIk ben afgelopen week begonnen met de 2e periode. Zelf tevreden over het resultaat van de toetsweek. Heb 1 toets niet gehaald van de 4. Heb 2 toetsen precies goed gemaakt, had op beide een 5,5
Blon_D schreef:Ik heb alle 7 toetsen gehaald alleen de Nederlands toets weer niet. Heb mij nu opgegeven voor bijles
Tweede kwartiel start maandag
suus_pepper schreef:7 toetsen is heel goed Blon_D! Jammer van Nederlands..
Ik zit weer met een dilemma, ik kan mij opgeven om eerste jaars studenten te helpen die weinig studiepunten hebben gehaald. Lijkt me super leuk en denk ook dat ik er geschikt voor ben. Nu heb ik alleen een aanbevelingsbrief nodig. En ik heb het nooit leuk gevonden om dat soort dingen aan mensen te vragen.. Ik denk dat ik mijn hogeschoolmentor maar ga vragen, al heb ik die al een half jaar niet gezien. Het gaat volgens mij meer om de formaliteit..
suus_pepper schreef:7 toetsen is heel goed Blon_D! Jammer van Nederlands..
Ik zit weer met een dilemma, ik kan mij opgeven om eerste jaars studenten te helpen die weinig studiepunten hebben gehaald. Lijkt me super leuk en denk ook dat ik er geschikt voor ben. Nu heb ik alleen een aanbevelingsbrief nodig. En ik heb het nooit leuk gevonden om dat soort dingen aan mensen te vragen.. Ik denk dat ik mijn hogeschoolmentor maar ga vragen, al heb ik die al een half jaar niet gezien. Het gaat volgens mij meer om de formaliteit..