Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowgirl schreef:Okay...eindelijk een beetje vooruitgang van mijn kant.
Vandaag nogmaals gebeld met Olympia ivm vacature dierenhotel op schiphol. Ze hebben dus of mijn brief niet binnengekregen, alhowel ik wel een verzendbewijs heb, of er is binnen het bedrijf iets verkeerd gegaan want de contact persoon die erover gaat had van mij niks ontvangen.Heb ik voor niks midden in de nacht 3 uur zitten zwoegen op mijn brief
Maar ze hadden vast nog niemand gevonden () want ik mocht nog mijn cv opsturen en heb nog wat verteld over mijn werkverleden.
Een uurtje ofzo later werd ik terug gebeld en guess what: Ik mag vrijdag op gesprek komen![]()
Ik houd nog wel even en slag om de arm aangezien er ook nog wel fysiek werk verricht moet worden (uitmesten) bij de rondleiding zal ik moeten in gaan schatten of ik dat ga redden. Natuurlijk hoop ik dat dat gaat lukken(keertje extra sportschool ) want verder klonk het onwijs leuk, er komen van allerlei beesten . Klein, groot met haar en zonder haar. 1 van de hoofdtaken is honden uitlaten![]()
Ik houd jullie op de hoogte.
marionnnn schreef:Ik had net m'n gesprek en dat was erg positief!! (Even ter info: was dus een functie voor receptiemedewerker bij Wellnessresort) Het was echt van: "vertel eens iets over jezelf".. en toen "Oh je spreekt me echt enorm aan. je hebt zo'n open houding" haha.. Nu ga ik donderdag een half uurtje meekijken/draaien.. maar dan is zij er zelf niet. Maar dan belt ze mij zaterdag weer om wellicht te bespreken hoe verder
Lijkt er dus op dat ik voorlopig wat hebhet is nog niet rond, maar ze was zo positief dat ik het wel goed zie komen
Het is wel onder mijn niveau natuurlijk, en hele andere baan dan waar ik voor geleerd heb. Maar tja die liggen nu eenmaal niet voor het oprapen (net weer een afwijzing). Dus ben hier superblij mee(En het lijkt me nog erg leuk ook
)
kensha schreef:Alvast gefeliciteert Cowgirl, denk het wel wat gaat worden voor je daar.
even 1 tip;
Onthou het ophalenn van je Schiphol pas kan wel ongeveer 2 uur lang duren, naderhand de drukte.