Hij weet hier van, ben hierdoor al 4x gezakt, en is ook hij ze rijden ken je alleen je zenuwen onder controle houden, vorige x rust gevende pilletjesen nog super zenwachtig
xLoki
Geplaatst: 09-12-14 18:46
Zo, vandaag rijbewijs opgehaald en voor het eerst gereden, ging goed!! Eerst even met mn moeder gereden en daarna in m'n eentje naar stal en toen nog in mn eentje naar mn opa en oma, en iedereen leeft nog!!
Hoe zijn jullie examens gegaan? En degenen die deze week nog moeten: zet 'm op!
Je weet nu in ieder geval hoe zo'n examen in zijn werk gaat het is inderdaad erg duur maar later is het de moeite waard! Voor mij betalen het mijn ouders gelukkig.
Zonder rijbewijs in deze maatschappij is inderdaad ook geen optie meer! Ik gok dat het traject om herexamen te doen zo'n mij€400,- kost.. Maar uiteindelijk heb je wat Dat is igg voor jou wel fijn als je het niet zelf hoeft te betalen!
het is ook duur. maar indd zonder auto kom je niet snel ergens meer. de bus tijden veranderen ook steeds nadelig. ik betaal een losse les van 45,- had eerst een pakket van 30 uur maar dat is zo snel op. oe heb net een appje van de rijschool met de mogelijkheden voor de tussentijdse toets. zal ff kijken
Jammer dat je gezakt bent Nordsvensk, maar nu weet je idd wel hoe het examen in elkaar steekt.. Ik heb 6 februari pas een nieuwe afspraak, alles in december was al volzet en in januari zit ik met mijn proefwerken dus het kan niet anders..
Dat hangt van een heleboel dingen af, hoe gaat het lessen, wat is de frequentie van het lessen (bij een spoedopleiding heb ik het examen al gepland voor de leerling een meter gereden heeft) en de gewoonte van je instructeur.
Ik zelf plan een TTT vaak redelijk op tijd en aan de hand van de wachttijd besluit ik bij het plannen van de TTT of er meteen een examen achteraan gaat of niet. Als ik dat niet doe blijf ik de vorderingen van mijn kandidaat in de gaten houden en mocht ik een duidelijke stabiele stijgende lijn blijven zien plan ik tussen de aanvraag TTT en de daadwerkelijke TTT ook weleens een examen.
Maar dat is lastig vergelijken, wij weten niet hoe een ander aan het rijden is en hoe een instructeur werkt, daarnaast heb ik ook geen idee van de wachttijden in jouw regio en dat is voor mij ook een belangrijke reden om wel of niet te plannen.
Ik ben na ruim een jaar ook eindelijk geslaagd! Ik was echt zo'n gestresst type met rijlessen en zat daarom ook bij een speciale rijschool. Maar toch mooi in 1x gehaald!