Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb dan wel redelijk soepel nagekeken maar had echt een 3 verwacht!
Elinexx schreef:Wij moeten ook zelf woordenboeken meenemen..
Atlas krijgen wij ook en idd alleen de 54ste druk is toegestaan.
Bij scheikunde is ook alleen de nieuwste versie van Binas toegestaan
xJikke schreef:Ik vond de verdeling echt heel slecht. In de meeste examens komt sowieso een hele opgave normale verdeling voor en twee opgaven kansberekening/binomiaal verdeeld en dan 1 opgave linear en nog een opgave exponetieel. Nu leek wel alles met formules en de rest heeeel weinig (o.a. maar 1 opgave van een opgave normaal verdeeld, waar ik juist goed in ben...). Zucht, gelukkig toch tussen een 7 en een 8 gehaald terwijl Wiskunde een van mijn slechtste vakken is...

Zo stom, want ik deed het wel goed alleen nu dus een verkeerd antwoord en berekening. Dit heb ik altijd, zo zonde...
_Dominique schreef:Bij opgave 1 over dat krachtvoer zat ik echt veeel te moeilijk na te denken
Uitleg, rekensommetje, meer uitleg, 
xJikke schreef:Aaargh, ik heb met wiskunde zo'n stomme fout gemaakt en dat kost mij 3 punten! Ik had bij die som van ff sms'en en dan die eerste waarbij je het percentage groei moest berekenen had ik met 9 jaar gerekend in plaats van 8 jaar!Zo stom, want ik deed het wel goed alleen nu dus een verkeerd antwoord en berekening. Dit heb ik altijd, zo zonde...