Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chantaliiejj schreef:na een ochtendje te hebben gewerkt bij de gamma hebben ze me verteld dat ze iemand een vast contract hebben gegeven en ik dus niet meer hoef te komen omdat die gene dus een diploma heeft wat met de gamma te maken heeft wat ben ik boos het was nog wel me eerste dag
TammyVN schreef:Ho, misschien moet ik me alweer terug trekken uit dit topic.. Ben echt net gebeld voor die baan als kassamedewerkster, of ik zo snel mogelijk langs kom komen. Morgen ochtend heb ik een solicitatiegesprek!
Kirsha schreef:Ik val ook even binnen... Druk op zoek naar een bijbaan voor naast mijn studie, liefst 15-20 uur per week, de banen liggen hier in Friesland helaas niet voor het oprapen. Sterker nog, met een loep vind je ze niet eens. Vacatures genoeg maar alleen voor 2-12 uur (heb ik weinig aan, zijn vaak winkels en ik moet overdag naar school) en de avondbanen word ik op afgewezen, soms met toelichting maar meestal niet. IK WORD GEK. Ik had gehoopt dat ik terug kon komen bij mijn oude werkgever en dat kan waarschijnlijk wel zodra ze iemand nodig hebben, maar God weet hoe lang dat gaat duren. Ik mag in ieder geval in de vakantie 3 weken invallen, dat is tenminste iets, misschien kapt er iemand zodra het schooljaar weer begint (veel studenten daar en het is nachtwerk). Inmiddels nog 10 sollicitaties uitstaan, hoop zo dat er wat tussen zit... Morgen even overal achteraan bellen, ik heb ergens wel een deur op een kier (vanwege kruiwagen, opleiding, ervaring, etc...) maar die mogen er niet al te veel aannemen wegens crisis... Vrouw die daarover ging zou overleggen met haar baas, als het 'nee' wordt ga ik die baas net zo lang stalken tot hij 'ja' zegt