Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Remy schreef:Ik wil ook niet alleen maar thuis werken, ik ben het type dat dan heel snel kluizenaarachtige trekjes gaat vertonen
joyce2 schreef:Wat werk zoeken betreft, in 1 woord bagger... En ik heb sinds 2 weken opeens ook weer een dip in de shop, dus dat is ook jammer. Inmiddels sta ik geloof ik op elke mogelijke site ingeschreven, ik check elke dag online vacatures, stuur regelmatig open sollicitaties en inmiddels ben ik aan het proberen om een basis salaris bij elkaar te kunnen verdienen met oppas- en schoonmaakwerk. Maar ook dat is lastig, want volgens mij probeert iedere werkloze dat nu zo'n beetje. Met andere woorden, ook daar is veel concurrentieMaar goed, ik zoek verder en ik hoop nog steeds elke dag dat ik wat vind!
renep schreef:Nu heb ik op de site van de belastingsdienst gelezen dat inversteringen voorafgaande aan het inschrijven bij de kvk mag meenemen en de btw erover tergug kan krijgen na de bedrijfsstart. Weet iemand hoelang je kan teruggaan en of dit in het zelfde jaar dient te zijn?