Je mag mij altijd pb'en Nayomie. Ik ben 2 keer blijven zitten, dus ik weet denk ik wel ongeveer hoe je je voelt.
Bij ons op school heeft een aantal jaren geleden de schilder zich opgehangen in de gymzaal. Daar was ik ook heel erg van geschrokken, het was een hele aardige man. En van de zomer is een leerling uit 3 havo omgekomen bij een ongeluk in de bergen. Ik kende hem niet, maar wel van gezicht en ik schrok daar ook echt van. Zo eng dat het zomaar afgelopen kan zijn.
Zo dat is heftig zeg, Aranka Ik heb morgen m&o toets, heb van 14.00uur tot nu dus geleerd..wil het het liefst nog herhalen maar dat is niet verstandig, dus sta ik morgen ochtend eerder op om het nog ff door te nemen.
Succes allemaal nog even met de toetsweek! Ik heb een herkansing morgen. Het wordt natuurkunde, daar had ik een 5,9 voor gehaald. Ik ben benieuwd of ik hoger kan halen.
Nayomie: PB box is altijd open! Succes iedereen die nog toetsen heeft! Pff wat een nare verhalen bij ons is er 2 jaar geleden een leerling van de locatie waar ik nu zit (De school heeft 2 locaties maar heeft verder dezelfde site e.d.) zichzelf voor de trein gegooid, stond op de website. heel naar om te lezen, ook al ken je hem niet..
Ook vorig jaar toen ik voor 't eerst over t spoor naar de bus toe liep werd er omgeroepen dat de trein vertraging had "in verband met een aanrijding met een persoon", jakkes. Lekker om dat de eerste keer dat je daar loopt te horen
Ik voel me echt beroerd, alsof ik ieder moment kan flauwvallen. Heb even voor mezelf gekozen en heb even uitgeslapen. Anders zou het helemaal mis gaan.
Nayomie
Geplaatst: 06-11-14 12:46
Resistance schreef:
Cijferlijst tot nu toe:
Engels: 8.0 Nederlands: 8.5 Natuurkunde: 6.4
Wat goed!!
Flicka12
Geplaatst: 06-11-14 13:45
Resistance schreef:
Cijferlijst tot nu toe:
Engels: 8.0 Nederlands: 8.5 Natuurkunde: 6.4
Wat goed !
Nayomie schreef:
Ik voel me echt beroerd, alsof ik ieder moment kan flauwvallen. Heb even voor mezelf gekozen en heb even uitgeslapen. Anders zou het helemaal mis gaan.