Jeetje.. inderdaad, na een half jaar, dat zal wel tegenvallen denk ik. Zal de komende nachten veel hier te vinden zijn.. slaap ontzettend slecht en heb dus wel wat afleiding nodig. Medicatie zet ik normaal gesproken pas halverwege de nacht uit, maar dat heb ik nu al aan het begin gedaan.. Zo min mogelijk kans op fouten.
Het gaat tot nu toe wel goed. Heb vandaag vooruit geslapen lekker lang op bed gelegen vanmorgen en vanavond ook even. Het is hier nog rustig meeste mensen slapen nog. Ik zelf vind het nadeed dat ik overdag niet goed kan slapen.
Ik heb super geslapen. Ben er alleen afgeweest van 15.00 tot 18.30 en toen om 21.30 er maar weer af. De rest alleen geslapen. Nog 2 nachtjes dan gelukkig er weer vanaf.
Helene83
Geplaatst: 05-08-15 00:26
Dat zijn lekkere uurtjes! Ik heb van 10 tot 17 uur geslapen, aan 1 stuk door! Heerlijk.. Hier ook nog maar 2 nachtjes gelukkig..
Smallheal
Geplaatst: 05-08-15 00:31
Ik heb vannacht de medicijn lijsten om na te kijken Ben gelukkig al zowat op de helft, heb 1 afdeling af. nu andere afdeling + KDO appartementen.
Ik kan toch wel voelen dat ik nog niet helemaal lekker in mijn velletje zit.. zo goed geslapen en nu al aan het eind van mijn latijn.. Zou ook zo graag kunnen rijden tijdens mijn nachten, maar dat lukt me echt niet.. kukel er zo van af ben ik bang.
Ooh dat heb ik gelukkig niet, kan mijn paard trouwens ook geen 2 dagen stil laten staan. Zo dit was 3/4, moet zeggen dat t fijn gaat. T is hier wel belachelijk druk